حــــد و تــــــة
منتدى حدوتة
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
حــــد و تــــــة
منتدى حدوتة
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
حــــد و تــــــة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

لو حد لسه هنا يراسلنى https://www.facebook.com/M0hamd.samir?mibextid=ZbWKwL

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلالتسجيلدخول

هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟

ملوكة
mogrm.7ob
mody
mariam
dr_3la2oxford
D@da
10 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
D@da
ADMiN

ADMiN
D@da

ذكر
الاقامة : جمهورية حدوتة
المهنة : رئيس جمهورية حدوتة
علم بلدك : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Egypt10
مزاجى النهاردة : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Smt10
نشاط العضو :
هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Left_bar_bleue100 / 100100 / 100هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Right_bar_bleue

ولد / بنت : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Male10
الأوسمة : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Ist2_210

هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟   هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Empty7/15/2008, 16:10

موضوع هعرضوا عليكم و انتمني اشوف رايكم

هتعمل ايه يا زائر

لواكتشفت انك كت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب اولانى ؟؟؟

يعني ممكن تصادف حب و يكون حب العمر بالنسبه لك وتضحي باشياء كثير و ثمينه من اجل حبيبك و تقضى معه لحظات سعاد وحب و الممكن انك تتخلي عن كثير ومن اصحابك و من يحبوك من اجل حبيبك بس بعد دا كلوا تكتشف الحقيقه المرة المفروضه عليك وليس لك اي اختيار فيها لانك لم تكن طرف فيها و هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــي
انك كنت علاج لجرح من احببت لتركه لمن احب وانه لم يحبك بقدر ما احببته و انه علي اوج الاستعداد ان ينهي شرب دواء حبك لمجرد رجوعوه الي صحته " قصدي حبيبوا الاولاني" و ان حبك ليه مجرد لهو لفتره نسيان

فهتعمل ايه او هتعملي ايه .....
سواءكانت العلاقه مستمره ؟؟؟او انتهت لشفاءه ورجعوه لحبيبه؟؟؟؟

هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ 953631

عدل سابقا من قبل D@da في 7/15/2008, 17:34 عدل 2 مرات
https://www.facebook.com/profile.php?id=100094523735867&mibe
dr_3la2oxford
الإدارة

الإدارة
dr_3la2oxford

ذكر
الاقامة : alone. in so kind heart
المهنة : نائب المدير
علم بلدك : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Egypt10
مزاجى النهاردة : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Rayg10
نشاط العضو :
هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Left_bar_bleue90 / 10090 / 100هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Right_bar_bleue

ولد / بنت : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Male10
الأوسمة : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ 1187177599

مُساهمةموضوع: رد: هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟   هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Empty7/15/2008, 16:46

ياااااااااااااااااااة وحشة قوي قوي قوي قوي يا سمسم ....

بجد الموقف صعب قوي قوي ....

وبجد الانسان الي يعمل كدة يبقي واطي ... حرام علية يعني يلعب بمشاعر الطرف التاني فقط للتخلص من مشاكلة هوة ..

لا دة كمان اناني قوي .... ربنا يا رب يبعد الناس دي عني هههههههه

احسن لو حد من دة وقع في ايدي ههههههه هظبطة بجد .

تحياتي لك يا سمسم .... سلام
http://www.3la2oxford.piczo.com
mariam
مشرفة التعارف والإهداءات

مشرفة التعارف والإهداءات
mariam

انثى
الاقامة : Egypt, cairo
المهنة : لا يوجد
مزاجى النهاردة : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Moth8f10
نشاط العضو :
هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Left_bar_bleue50 / 10050 / 100هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Right_bar_bleue

ولد / بنت : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Female10
الأوسمة : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ 711

مُساهمةموضوع: رد: هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟   هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Empty7/15/2008, 17:35

يلهووووووووي
ده انا كنت اولع فيه
هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ 771205
لا يعني بجد هيبقا ساعتها حرام عليه
بس هقولك على حاجة
هو ساعتها مبيبقاش حاسبها زي ما انا و انت بنحسبها
فترة علاج و نقاهة لحب ما
لا هو و هي ساعتها بيكونوا بيدوروا عل حب جديد يلاقوا فيه الامان و الحنان
اللي ضاع منهم في حبهم الاولاني
تسلم ايديك يا حمادة
ادينا اكتر ادينا اكتر
هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ 850224
mody
مشرف الرومانسية

مشرف الرومانسية
mody

ذكر
مزاجى النهاردة : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ L3ab10
نشاط العضو :
هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Left_bar_bleue50 / 10050 / 100هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟   هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Empty7/15/2008, 21:45

اولا
موضوع هايل يادادا والله
بس اشمعن انا ياد اللى بتسألنى؟؟؟؟؟

ده هايبقى شخص مافيش كلمة توصفه؟
هاقوله ايه بس
الله يسامحه
واعيش مع نفسى بقى اكيد هاعيش صدمة كبيرة بس كله بيروح ويعدى

تحياتى
mogrm.7ob
مراقب المنتدى العام

مراقب المنتدى العام
mogrm.7ob

ذكر
الاقامة : في بتنا علي سريري
المهنة : مجرم حب
مزاجى النهاردة : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Busy10
نشاط العضو :
هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Left_bar_bleue71 / 10071 / 100هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Right_bar_bleue

الأوسمة : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ 1410

مُساهمةموضوع: رد: هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟   هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Empty7/15/2008, 23:31

دادا حبيبي اولا بحيك علي الموضوع الجميل ده

وبشكرك علي التخصيص انا لسه شايف الموضوع حالا

بص ياحبي الحب مش مجرد كلمه بتتقال لا دي مشاعر بتتحس

ونظره عين بتبين كل حاجه وصعب اني مش اعرف اذا كانت نظره الحب دي صادقه ولا لا

عشان كده صعب احب حد وان حاسس اني بالنسباله كوبري يعني

عشان كده صعب اني اكمل في حب انا حاسسس اني مظلوم فيه او بدي من غير اي استجابه

اما بقي لو كان الشخص اللي قدامي ده علي هذه الدرجه من المكر والدهاء لهذه الدرجه

فأكيد مش هندم علي شخص خاين واشكر ربنا اني اتخلصت منه

تحياتي لك يا حبي بجد تسلم الايادي
http://www.7dota.net
ملوكة
مشرفـة كلام شباب فى بنات

مشرفـة كلام شباب فى بنات
ملوكة

انثى
الاقامة : مصر
المهنة : باحثة عن السعادة
مزاجى النهاردة : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Dl310
نشاط العضو :

ولد / بنت : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Female10
الأوسمة : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ 711

مُساهمةموضوع: رد: هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟   هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Empty7/16/2008, 12:14

بشكرك ياداد على الموضوع ده بجد حلو اوى
انا لو حصلى كده مش هندم انى حبيته أقصد مش هندم على شعور الحب لانى أكيد كنت حاسة بسعادة فى الفترة دى ومش هزعل عليه لانه مايستهلنيش ولا يستاهل حتى انى أفتكره هو انا هتعب شوية بس بعد كده هنسى وهتبقى المسألة كلها مسالة ذكريات
ملوكة
مشرفـة كلام شباب فى بنات

مشرفـة كلام شباب فى بنات
ملوكة

انثى
الاقامة : مصر
المهنة : باحثة عن السعادة
مزاجى النهاردة : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Dl310
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟   هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Empty7/16/2008, 12:17

mogrm.7ob كتب:
دادا حبيبي اولا بحيك علي الموضوع الجميل ده

وبشكرك علي التخصيص انا لسه شايف الموضوع حالا

بص ياحبي الحب مش مجرد كلمه بتتقال لا دي مشاعر بتتحس

ونظره عين بتبين كل حاجه وصعب اني مش اعرف اذا كانت نظره الحب دي صادقه ولا لا

عشان كده صعب احب حد وان حاسس اني بالنسباله كوبري يعني

عشان كده صعب اني اكمل في حب انا حاسسس اني مظلوم فيه او بدي من غير اي استجابه

اما بقي لو كان الشخص اللي قدامي ده علي هذه الدرجه من المكر والدهاء لهذه الدرجه

فأكيد مش هندم علي شخص خاين واشكر ربنا اني اتخلصت منه

تحياتي لك يا حبي بجد تسلم الايادي
انت معاك حق بس انا عايزة أقولك على حاجة ان اللى بيحب مابيشوفش عيوب الانسان اللى قدامه يعنى أنت مش هتحس انك مظلوم ولا بتدى من غير اى استجابة لاانت مش هتشوف أى حاجة من دى لانك ببساطة بتحبه
mogrm.7ob
مراقب المنتدى العام

مراقب المنتدى العام
mogrm.7ob

ذكر
الاقامة : في بتنا علي سريري
المهنة : مجرم حب
مزاجى النهاردة : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Busy10
نشاط العضو :
هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Left_bar_bleue71 / 10071 / 100هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Right_bar_bleue

الأوسمة : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ 1410

مُساهمةموضوع: رد: هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟   هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Empty7/16/2008, 12:48

كلامك مظبوط بس الحب بيبان ياملوكه

يعني بكل بساطه ممكن الواحد يعرف اذا كان الشخص ده صادق ولا لا

اكيد ممكن يحصل موقف واحد علي الاقل يبين كده

اللبيحب فعلا مابيشوفش كل عيوب اللي قدامه بس

الخيانه مش بس عيب دي بتبان من اقل التصرفات

لكي خالص تحياتي وبشكرك كتيييييييييييييييييييييييييييييييييير
D@da
ADMiN

ADMiN
D@da

ذكر
الاقامة : جمهورية حدوتة
المهنة : رئيس جمهورية حدوتة
مزاجى النهاردة : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Smt10
نشاط العضو :
هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Left_bar_bleue100 / 100100 / 100هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Right_bar_bleue

الأوسمة : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Ist2_210

مُساهمةموضوع: رد: هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟   هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Empty7/16/2008, 13:01

مشكور يا جماعة على المرور

وعايز اقول ان فعلا اللى يحب خلاص

مش هيعرف يطلع العيوب اللى فى الطرف التانى

حتى لو كان عارفها وعلى علم بيها

هيكذب على حالة

بجد مرسى على المرور

تحيتى ليكى
https://www.facebook.com/profile.php?id=100094523735867&mibe
Mayosh
الإدارة

الإدارة
Mayosh

انثى
الاقامة : .!!
المهنة : ؟؟؟
مزاجى النهاردة : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Cry10
نشاط العضو :

الأوسمة : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Untitl19

مُساهمةموضوع: رد: هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟   هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Empty7/17/2008, 01:38

ف حد ممكن يظلم حد معاه بالشكل ده

اعتقد صعب اوى اوى يادادا

بس ف مقوله بتقولك دين تدان

يعنى الانسان اللى ممكن يخدع حد بالشكل ده

ممكن حد قريب منه يتخدع كده وبنفس الشكل

موضوع جميل جدا يادادا بس صعب اوى

ولو انا اتحطيت ف الموقف ده عمرى ماهسامح الانسان ده
نورى النواره
.
.
نورى النواره

انثى
الاقامة : حدوته
المهنة : هندسه الكترونيااات
مزاجى النهاردة : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ 7azeen10
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟   هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Empty7/17/2008, 15:11

ماشى يادادا انا بقى مشكلتى انى مابعملش حاجه يعنى لو حصل كده معايا هاسيبه بس هايسبلى جرح كبيييييييييييييييييييييييير بس اكيد هداوى منه وانا هاطلع اقوى منه وهاسيبه وانا عمرى ماكنت ضعيفه حتى ولو قدام الحب كل حاجه نصيب وميرسى يادادا تتوبيك تحفه بجد
EFRODIT
مشرفة الخواطر

مشرفة الخواطر
EFRODIT

انثى
الاقامة : new world
المهنة : student
نشاط العضو :

الأوسمة : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ 511

مُساهمةموضوع: رد: هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟   هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Empty7/20/2008, 17:07

هعمل ايه يعنى

ولا حاجه طبعا
يمكن لو مش فى الموقف مش هقول كده
بس انا فيها فعلا
Romancia
.
.
Romancia

انثى
الاقامة : المنصورة
المهنة : طالبة
مزاجى النهاردة : هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Loves10
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟   هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟ Empty8/20/2008, 08:36

اولا موضوعك جميل يا دادا بس اشمعنة انا اللى مخصصنى يعنى

بس معتقدش عشان واحد انجرح يجرح حد معاة الا لما يكون انانى اوى

ومش حكاية هيكذب على نفسة يا دادا ويخبى العيوب لا اللى بيحب بجد ميكذبش ويخبى لو بتحبة عاوزة تشوفة اجمل واحسن انسان وتصارحة بعيوبة وتساعدة انى يتخلص منها

وانا طبعا من النظرة والكلمة هحس اذا كانت علاج ولا حب بجد

وكمان من تصرفاتة معايا هيبان اذا كان بيحب بجد ولالا

مشكور يا دادا

وانا لو دة حصل معايا مش هندم ابدا لان قضيت احلى ايام عمرى وحبيت بصدق

هتعمل ايه لو اكتشفت انك كنت مجرد علاج و فتره نقاهه لحــــــــــب ما ؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» قولي هتعمل ايه
» ازاى تاكلى مع عريسك فى فتره الخطوبه
» علاج حب الشباب
» علاج السمنه
» هتعمل ايه؟