حــــد و تــــــة
منتدى حدوتة
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
حــــد و تــــــة
منتدى حدوتة
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
حــــد و تــــــة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

لو حد لسه هنا يراسلنى https://www.facebook.com/M0hamd.samir?mibextid=ZbWKwL

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلالتسجيلدخول

معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى

mody
نورى النواره
Turkey Adams
NOOR
الاحساس المفقود
احساس حدوتة
انسان
عاشقه الياسمين
Amouna
Dr.mo7amed
La Plus Belle rose
mogrm.7ob
D@da
17 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
كاتب الموضوعرسالة
Amouna
.
.
Amouna

انثى
الاقامة : xxxx
المهنة : xxxxxx
علم بلدك : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Egypt10
مزاجى النهاردة : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Cry10
نشاط العضو :
معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Left_bar_bleue60 / 10060 / 100معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Right_bar_bleue

ولد / بنت : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Female10
الأوسمة : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 215628711

معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى   معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Empty2/18/2009, 14:19

AH BEMAZAGI كتب:
ربنا يكون في عونك ياامانى بدعيلك في كل صلاةههههههههههه

ربنا يخليك يا روحي محتاجة لدعائك

بس ليا سؤال واحد
اقتباس :
ايه هو الحلم المستحيل تحقيقه عند اماني؟؟؟؟
الحلم المستحيل هو أروح أعيش في المغر

؟؟؟؟؟؟؟ممكن تقوليلنا الحلم دة مستحيل لية؟؟

أه بحلم أعيش في المغرب لكن صعب يتحقق

عشان أنا مرتبطة بعيلتي وإخواتي بحبهم مفيش حد منهم بفكر يرجع
المغرب .حتى بابا مابفكر يرجع.لدالك بتبقى أمنية نعيش جميعا في المغرب لكن مش هتتحقق

ويعني اية كلمة الى انتى قولتيها دى
اقتباس :
أنا بحب أعمل جوكين

آه سوري أنا يعني بحب أجري
بس دي اسلئتى شوفتى صغنونة ازاى معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 43476

تسلم يا بوسي ونورتيني يا جميل

http://www.7dota.net
عاشقه الياسمين
.....
.....
عاشقه الياسمين

انثى
الاقامة : فى قلب حبيبى
المهنة : اسعد اياموا
علم بلدك : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Egypt10
مزاجى النهاردة : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Loves10
نشاط العضو :
معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Right_bar_bleue

ولد / بنت : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Female10

مُساهمةموضوع: رد: معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى   معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Empty2/18/2009, 18:14

ورجعت ل مونى حبيبتى من تانى
انا جيه اسئل سؤال صغنون وامشى
معاكى مصباح علاء الدين (مش علاء بتاعنا)
وليكى 7 امنيات
ايه هى امنياتك
شوفتى سؤال واحد بس ل امونه الحلوه
سلام يا جميل
bosbos
مشرفة قسم المرأة

مشرفة قسم المرأة
bosbos

انثى
الاقامة : أتمنى الدرجـــــــات العلا من الجنة
المهنة : أسعى لفعل الخيــر
مزاجى النهاردة : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Momtaz10
نشاط العضو :
معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى   معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Empty2/19/2009, 00:43

lala amany معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 850224

تسمحى اقولك كدة مع اني عارفة انك بتحبيها من باباكي

بس ماعلينا المرة دي وبس

حقولك كام حاجة كدة وتقولي حتهديها لمين اولماقريتها افتكرتى موقف معين احكيهولنا فاضيين بقى مش ورانا حاجة cheers

1-شاغلنى وشاغل بالى

2-بحبك كل يوم أكتر

3-بتغيب وانتة الى بالى

4-مكنتش ناوى اودعك

5-الليلة دى سيبنى اقول واحبك فيك

6-بعيد عن عينى بس بينى وبينوا عايش جوة قلبي مهما كان

7-سلمتلك أغلى ماعندي حتى قلبى فتحتلك

8-ليك حق ياحبيبي فيا واكتر ماليا حياتى ماتغلاش عليك

9-يارب اعيش العمر جنبك في حضنك في قلبك

10-لاتكون بخيالى حلم مش إلي

11-كلمة بحبك

12-بكرة الأيام تعدي تدحك وتقول مش معقول انا كنت بعمل كدة

13-كل عام وانتى حبيبتى

14-زيدينى عشقا"

15- الليلة إحساسي غريب

16-سلامتك من الآه

17-نفسي اقولك كلمة واحدة انتة دداري بشوق عينية

18-ياحب العمر خايف لية

19-حكاياتى الى انا عشتها كلها تشبة بعضها

20-آه بعد الليالى والأيام من شوقي إليك

انشاء الله حكمل بس انتى تجاوبى عالدووووول هما زيهم بس طبعا حنغير الأسئلة عشان مافيش غش في الإمتحان دة cheers اوك

سلام مؤقت معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 797913
CaiRo30
الإدارة

الإدارة
CaiRo30

ذكر
الاقامة : CaiRo
المهنة : Faculty of Arts – Ain Shams University
نشاط العضو :

الأوسمة : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 1oooyt10

مُساهمةموضوع: رد: معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى   معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Empty2/19/2009, 05:33

امانى
معلش اعذرينى انى جيت متاخر
وانتى اول واحده طبعا عارفه سبب غيابى عن المنتدى الفترة اللى فاتت
بس حقيقى كرسى الاعتراف بتاعك من اجمل الموضوعات اللى شوفتها فى كرسى الاعتراف
لدرجة انى قرات الموضوع كله (اسئلة الاعضاء كلها واجوبتك كلها ) مرة واحده لانه شدنى جدا
طبعا من غير كلام انتى انسانه غنيه عن التعريف ماينفعش اتكلم عنك لانى لو اتكلمت عن امانى هحتاج لصفحات وصفحات والدليل على كلامى اكيد الناس كلها شايفاه ,معظم الاعضاء كلها عايزة تعرف امانى والكل متابع الموضوع وده دليل على حبهم ليكى
انا النهارده مش جاى اسال امانى , لا
لكن جاى اقولها ربنا يحفظك انسانه واخت وصديقه غاليه وعزيزة علينا كلنا
وبجد كلنا بنعتز بصداقتك
اتمنى من ربنا انه يوفقك دايماومعلش الاعضاء اسئلتهم كترة طبعا وربنا معاكى بس اكيد انتى عارفه السبب
خالص تحياتى يا امانى
اخوكى مصطفى
http://WwW.7dota.NeT
Amouna
.
.
Amouna

انثى
مزاجى النهاردة : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Cry10
نشاط العضو :
معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Left_bar_bleue60 / 10060 / 100معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Right_bar_bleue

الأوسمة : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 215628711

مُساهمةموضوع: رد: معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى   معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Empty2/19/2009, 05:56

عاشقه الياسمين

ورجعت ل مونى حبيبتى من تانى
انا جيه اسئل سؤال صغنون وامشى
معاكى مصباح علاء الدين (مش علاء بتاعنا)
وليكى 7 امنيات
ايه هى امنياتك
شوفتى سؤال واحد بس ل امونه الحلوه
سلام يا جميل

أهلا ريهام حبيبة قلبي إنتي بتنوريني
سبعة أمنيات والله دا كتير علية أكي عشان خاطرك هطلب السبعة

1بتمنى أن أقرب من ربنا أكتر وأكتر عشان من سنتين كنت بعيدة عليه

2بتمنى أن ألبس الحجاب

3بتمنى أن أزور مصر لدخلت دمي

4بتمنى أن مشروع جوزي في تركيا يفلس عشان يقعد معي مايسافر

5بتمنى أن أسمع كل خير على حبايبي المصريين لبعرفهم وأطمن على مستقبلهم

6بتمنى لحدوتة الإستمرارية وأن يكبر حتى يبقى أكبر منتدى مصري

7بتمنى أشوف ريهام حبيبة قلبي وبتمنى لك مستقبل كويس وحياة جميلة

Amouna
.
.
Amouna

انثى
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى   معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Empty2/19/2009, 06:27

AH BEMAZAGI

lala amany معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 850224

تسمحى اقولك كدة مع اني عارفة انك بتحبيها من باباكي

أهلا للا بوسي الزين المصري كدايرة لباس عليك يارب تكون مزيانة بزاف بزافcheers

بس ماعلينا المرة دي وبس

حقولك كام حاجة كدة وتقولي حتهديها لمين اولماقريتها افتكرتى موقف معين احكيهولنا فاضيين

إتفضل إنتي منوراني

بقى مش ورانا حاجة cheers

لأ هيكون ورانة إيه ولا حاجةمعانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 484292

1-شاغلنى وشاغل بالى مش هقولها إلا لحدوتة

2-بحبك كل يوم أكتر.... جوزي أكيد

3-بتغيب وانتة الى بالى..... عادل حبيبي

4-مكنتش ناوى اودعك .....لعضو في حدوتة عملتلو بلوك معتش بكلمو

5-الليلة دى سيبنى اقول واحبك فيك ........لجوزي

6-بعيد عن عينى بس بينى وبينوا عايش جوة قلبي مهما كان...... كل مصري ومصرية تعرفة عليهم

7-سلمتلك أغلى ماعندي حتى قلبى فتحتلك........ لجوزي

8-ليك حق ياحبيبي فيا واكتر ماليا حياتى ماتغلاش عليك..... لواحد معين في حدوتة

9-يارب اعيش العمر جنبك في حضنك في قلبك ......عادل حبيبي

10-لاتكون بخيالى حلم مش إلي

11-كلمة بحبك .....لأهلي وأصدقائي وكل الناس لحولي

12-بكرة الأيام تعدي تدحك وتقول مش معقول انا كنت بعمل كدة ......لأ ماني

13-كل عام وانتى حبيبتى ......أختي مريم

14-زيدينى عشقا"..... عادل

15- الليلة إحساسي غريب..

16-سلامتك من الآه ......لعمرو عشان بمر بأزمة صحية

17-نفسي اقولك كلمة واحدة انتة دداري بشوق عينية

18-ياحب العمر خايف لية

19-حكاياتى الى انا عشتها كلها تشبة بعضها

20-آه بعد الليالى والأيام من شوقي إليك

انشاء الله حكمل بس انتى تجاوبى عالدووووول هما زيهم بس طبعا حنغير الأسئلة عشان مافيش غش في الإمتحان دة cheers اوك

والله يا بنتي حرام عليك أنا مش بتاع الأسئلة الصعبة دي

شو هالفضايحمعانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 138116
Amouna
.
.
Amouna

انثى
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى   معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Empty2/19/2009, 07:52

CaiRo30 كتب:
امانى
معلش اعذرينى انى جيت متاخر
وانتى اول واحده طبعا عارفه سبب غيابى عن المنتدى الفترة اللى فاتت
بس حقيقى كرسى الاعتراف بتاعك من اجمل الموضوعات اللى شوفتها فى كرسى الاعتراف
لدرجة انى قرات الموضوع كله (اسئلة الاعضاء كلها واجوبتك كلها ) مرة واحده لانه شدنى جدا
طبعا من غير كلام انتى انسانه غنيه عن التعريف ماينفعش اتكلم عنك لانى لو اتكلمت عن امانى هحتاج لصفحات وصفحات والدليل على كلامى اكيد الناس كلها شايفاه ,معظم الاعضاء كلها عايزة تعرف امانى والكل متابع الموضوع وده دليل على حبهم ليكى
انا النهارده مش جاى اسال امانى , لا
لكن جاى اقولها ربنا يحفظك انسانه واخت وصديقه غاليه وعزيزة علينا كلنا
وبجد كلنا بنعتز بصداقتك
اتمنى من ربنا انه يوفقك دايماومعلش الاعضاء اسئلتهم كترة طبعا وربنا معاكى بس اكيد انتى عارفه السبب
خالص تحياتى يا امانى
اخوكى مصطفى

أهلا مصطفى حبيب قلبي مرسي عالكلام الحلو لخلى عيني تدمع

آه أنا بعرف سبب غيابك عالمنتدى ومقدرة ضروفك ربنا يكون في عونك .ما تزعل كل هيكون تمام إن شاء

الله.الإنسان الطيب ماجزائه إلا طيبا بقدرة الله

إنت عارف معزتك عند ي إنت أول أصدقائي إنت ودادا .أنا كنت محضوضة أني عرفة إنسان زيك بأخلاقك

الطيبة.إنتم لخلتوني أحب المصريين .ولي الشرف

والله يا مصطفى إتعلمت منك حاجات كتيرة .أقولها لكل المنتدى

إنت كنت بتعلمني الصح من الغلط.كنت دايما بتنصحني

إنت نعمة الأخ ونعمة الصديق مش هنساك مهما طال الزمن

قبل سنتين كنت بنت هايفة ما بعرف حاجة كل لبعرفو أني أروبية بس.لكن لما دخلتم حياتي غيرتموها .يمكن ربنا

بحبني فبعتكم لي عشان تغيروني

مرسي مصطفى حبيبي على وجودك معي ونورتيني ياجميل
CeLiNe.DiOn
..
..
CeLiNe.DiOn

ذكر
الاقامة : بجوار نهر العذاب
المهنة : مستشار قانوني رومانسي
علم بلدك : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Alqamr10
مزاجى النهاردة : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Rayg10
نشاط العضو :

ولد / بنت : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Male10

مُساهمةموضوع: رد: معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى   معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Empty2/19/2009, 14:48

LaLa Amani
على كرسي العرش
واضح جدا حب الناس ليكي ، والأسأله بتبين كده !!

اول لما تخلصي رد عليهم كلهم ، هخش انا وهسألك يا غلالة .
بس لاااازم تستعدي كويس جدااا قبليها ، ولو مش هتقدري قوليلي قبليها .
لأنك عارفه الغلاله ممكن يقول ايه ؟

بنتهزها فرصه وبسلم على الانسان الجميل الخلوق " دادا "
وسؤالك عني بجد حاجه كبيره قوي بالنسبالي ، ميرسي كتير يا دادا .

http://www.celinedion.com
Amouna
.
.
Amouna

انثى
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى   معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Empty2/19/2009, 15:06

CeLiNe.DiOn كتب:
LaLa Amani
على كرسي العرش
واضح جدا حب الناس ليكي ، والأسأله بتبين كده !!

اول لما تخلصي رد عليهم كلهم ، هخش انا وهسألك يا غلالة .
بس لاااازم تستعدي كويس جدااا قبليها ، ولو مش هتقدري قوليلي قبليها .
لأنك عارفه الغلاله ممكن يقول ايه ؟

بنتهزها فرصه وبسلم على الانسان الجميل الخلوق " دادا "
وسؤالك عني بجد حاجه كبيره قوي بالنسبالي ، ميرسي كتير يا دادا .

هههههههههههههه

شو الغلالة بتاعي هنا يادي الهنا

معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 278271 معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 278271 معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 278271 معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 278271

أهلا بيك عمرو حبيب قلبي كيفك كيف صحتك

يا جماعة عمرو دا أحلى حاجة دخلت حياتي بتكلم بجد

الغلالة بتجمعنا أنا وعمرو .

بحب عمرو أوي أوي أوي أنا فرحانة أنك دخلت تشقر على الغلالة بتاعك .وتنقد حالي من المصريين دول شو

عاملين فيني

أنا مستعدة أجاوب عليك شو مابدك .إنت سهل الأسئلة بس

حمد الله أني طمنت عليك وسلملي على حبيبتي سلين

وإنت جاي جبلي شوية غلالة بالزعتر
bosbos
مشرفة قسم المرأة

مشرفة قسم المرأة
bosbos

انثى
الاقامة : أتمنى الدرجـــــــات العلا من الجنة
المهنة : أسعى لفعل الخيــر
مزاجى النهاردة : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Momtaz10
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى   معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Empty2/20/2009, 10:17

اقتباس :

؟؟اية الغلالة دى

ماردتيش لية ع الأسئلة ياااااااااااااه للدرجادي صعبة
NOOR
.
.
NOOR

انثى
الاقامة : الاردن
المهنة : طالبة
علم بلدك : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Jordan10
مزاجى النهاردة : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Busy10
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى   معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Empty2/20/2009, 10:53

ههههههههههه
بجد انا كمان يا اماني حابة اعرف شو يعني الغلالة؟
معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 850576
Amouna
.
.
Amouna

انثى
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى   معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Empty2/20/2009, 11:15

AH BEMAZAGI كتب:
اقتباس :

؟؟اية الغلالة دى

ماردتيش لية ع الأسئلة ياااااااااااااه للدرجادي صعبة

أهلا بوسي سامحني يا قلبي صحيح أنا مردتش على كل الأسئلة
لأنها كانت كلها أغاني حب مبتفكرنيش بحب غير جوزي بس
كل لبعرفهم دول أصدقائي وبحبهم أوي أوي
يمكن حد فيكم بشفني غريبة لكن أنا في حياتي كدا بحب كل الناس
والكل بحبني .في حياتي حب الناس يامسببلي مشاكل كتيرة
لكن في الأخير تبقى حاجة حلوة حب الناس
أما عن سؤالك شو هي الغلالة ؟

الغلالة يعني الحلزون

معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Fashion.395064

Amouna
.
.
Amouna

انثى
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى   معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Empty2/20/2009, 11:27

نور كتب:
ههههههههههه
بجد انا كمان يا اماني حابة اعرف شو يعني الغلالة؟
معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 850576

أهلا نور يا غلالة إنتي بحبك

ياربي تكوني عرفتي شو هي الغلالة

مرسي لمرورك يا جميل
NOOR
.
.
NOOR

انثى
الاقامة : الاردن
المهنة : طالبة
علم بلدك : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Jordan10
مزاجى النهاردة : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Busy10
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى   معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Empty2/20/2009, 13:39

ههههههههههههههههه
والله يا اماني افتكرت معناها
اصل مرة انا سالت عمرو ايه اكتر اكله بيحبها؟؟
قلي بحب شوربة بالغلالة.. cheers

سالته يعني ايه ؟؟
وقلي يعني حلزون..
معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 850224
افتكرت ...
Dr.mo7amed
الإدارة

الإدارة
Dr.mo7amed

ذكر
الاقامة : ف بلاد الله الواسعه
المهنة : صيدلي
مزاجى النهاردة : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Mostmt10
نشاط العضو :

ولد / بنت : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Male10
الأوسمة : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 112

مُساهمةموضوع: رد: معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى   معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Empty2/20/2009, 15:57

بيتهيئلي دا كان اصعب واحلي اسبوع ليكي ف حدوته يا اماني
يعني الشباب قاموا بالواجب وزياده حبتين
بس دا كله عشان بيحبوكي وعايزين يعرفوا كل حاجه عنك
قوليلي بئي
1-ايه الحاجه اللي ف بالك دلوقت ونفسك تحقيقها؟؟؟
2-ايه اكتر حاجه خوفتك ف حياتك (اكتر موقف خوفتي فيه )؟؟؟
3-ايه المواضيع اللي بتحبي تشوفيها من الاعضاء دول
دادا
علاء
مي
بوسي
مصطفي كايرو
احمد مصطفي
برنس سمير
دعاء ملكه الاحزان
مودي
دكتور لمبادا
وانا طبعا
؟؟؟؟
4-لو كسبتي مليون جنيه ايه اول خمس حاجات هتعمليها (ممنوع شراء بيت او عربيه)؟؟؟
5-لو سألوكي نفسك ابنك او بنتك يشتغلو ايه وفي اي بلد هتختاري ايه وليه؟؟؟؟
6-لو معاكي تذكره طيران هتختاري تروحي اي بلد وليه؟؟؟
7-عايزنك تختاري لنا واحد من المنتدي وتنقيله عروسه علي زوقك كدا من المنتدي برده؟؟؟
ومين من الاعضاء نفسك تحضري فرحه او فرحها؟؟؟؟
8-ايه اكتر حاجه
-كنتي فخوره وانتي بتعمليها
-ندمتي بعد ما عملتيها
؟؟؟؟؟
9-ايه اخر حاجه
-ضحكتك من قلبك
-زعلتك اوي
؟؟؟
10-ايه اكتر سؤال
-اسعدك وجاوبتي عليه وانتي فرحانه
ضايقك وجاوبتي عليه وانتي متضايقه
؟؟؟؟؟

كان عندي اسئله كتييييييير اوي بس كفايه كدا
وبالتوفيق ان شاء الله
سلااااااااااااام
Amouna
.
.
Amouna

انثى
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى   معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Empty2/20/2009, 20:37

]Dr.mo7amed]

بيتهيئلي دا كان اصعب واحلي اسبوع ليكي ف حدوته يا اماني
يعني الشباب قاموا بالواجب وزياده حبتين
بس دا كله عشان بيحبوكي وعايزين يعرفوا كل حاجه عنك

أنا كمان بحبهم

amani .. هلا حبيبي إيدو شو عملتلك أنا يا بني مش إحنا أصدقاء حرام عليك

قوليلي بئي

1-ايه الحاجه اللي ف بالك دلوقت ونفسك تحقيقها؟؟؟

amani ..لفي بالي بجد كيف هيكون شكل إبني أو بنتي

2-ايه اكتر حاجه خوفتك ف حياتك (اكتر موقف خوفتي فيه )؟؟؟

amani...لما كنت تعبانة كنت بخاف ما بتعالج من مرضي وأموت لسة ما حققت حاجة

3-ايه المواضيع اللي بتحبي تشوفيها من الاعضاء دول
دادا ... كل مواضعه بتجنن
علاء ...حبية موضوع بتاع الفيس بوك شرحه بإتقان

مي .... مواضيع المسابقات طلعت حلوة والكل بحب يشارك فيها
بوسي ..... موضوع المشاهير المحلة الكبرى موضوع عرفني على ممثلين من المحلة زيي صفاء العمري

مصطفي كايرو .....تعالووا نشوف تاريخ منتدي حدوته كان موضوع يجنن

احمد مصطفي......كل المواضيع لكان بهاجم المرأة كانت حلوة
برنس سمير .....
دعاء ملكه الاحزان:... مسلسل بحبك وروحى فيك بقلم ملكة آلآحزآن مع الأسف المسلسل مكتملش

مودي ....كل مواضيع الرومانسية بتاعو كانت حلوة

دكتور لمبادا.......مواضيع الكرة ...الأهلي والزمالك

وانا طبعا ...... بحب حكيم الزمان بتاعك
؟؟؟؟
4-لو كسبتي مليون جنيه ايه اول خمس حاجات هتعمليها (ممنوع شراء بيت او عربيه)؟؟؟

amani....هديهم لغلابة بتاع 1المغرب2 ومصر3 وفلسطين4وسودان5وتونس

5-لو سألوكي نفسك ابنك او بنتك يشتغلو ايه وفي اي بلد هتختاري ايه وليه؟؟؟؟

amani...مثلا إبني يشتغل مهندس زي أبوه في بلد لأنا بعيش فيها ما أحب ولادي يبعدو عني

6-لو معاكي تذكره طيران هتختاري تروحي اي بلد وليه؟؟؟

amani....ودا سؤال يا محمد من غير ما أفكر أكيد هختار مصر

7-عايزنك تختاري لنا واحد من المنتدي وتنقيله عروسه علي زوقك كدا من المنتدي برده؟؟؟

. amaniمن عنية يا محمد

دكتور محمد ..... وروز

عارف ليه عشان ناريمان أنا بكلمها عالنت وشوفت صورتها

ماشاء الله التدين والطيبة والحنية والجمال .وإنت كمان نفس الصفات

ومين من الاعضاء نفسك تحضري فرحه او فرحها؟؟؟؟

amani..كتير من الأعضاء منهم دادا وإنت وميوشة ومجرم حب وعلاء

8-ايه اكتر حاجه
-كنتي فخوره وانتي بتعمليها
-ندمتي بعد ما عملتيها

amani...مفيش حاجة

؟؟؟؟؟
9-ايه اخر حاجه
-ضحكتك من قلبك
-زعلتك اوي

amani...موقف حصلي مع عمرو لما تعرفنا على بعض
حصل موقف عالنت خلاني أندم أني كلمتو مكنتش عايزة أسامح نفسي لو كان جرالو حاجة
وبعدين ضحكني الموقف في النهاية

؟؟؟
10-ايه اكتر سؤال
-اسعدك وجاوبتي عليه وانتي فرحانه

amani.....كل الأسئلة أسعدتني والله

ضايقك وجاوبتي عليه وانتي متضايقه

amani...سؤال الحجاب تضايقت منه عشان البنت لتتحجب وتشيل الحجاب
بتكون بنت متناقضة ربنا يهديني وثبتني على ديني

؟؟؟؟؟

كان عندي اسئله كتييييييير اوي بس كفايه كدا

amani....لأ حبيبي إنت ما قصرت في حاجة

وبالتوفيق ان شاء الله
سلااااااااااااام

amani...سلام يا عمري

D@da
ADMiN

ADMiN
D@da

ذكر
الاقامة : جمهورية حدوتة
المهنة : رئيس جمهورية حدوتة
مزاجى النهاردة : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Smt10
نشاط العضو :
معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Right_bar_bleue

الأوسمة : معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Ist2_210

مُساهمةموضوع: رد: معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى   معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Empty2/20/2009, 23:43

الاسبوع خلص بسرعة يا امانى

بجد انتى شخصية جميلة وانا كنت محظوظ انتى اتعرفت عليكى

ربنا يبارك فيكى ويهديكى ويرزقك بولد شكلى كدا معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 91521

ههههههههههههههههههه

بس انا زعلان بردة انتى مخترتليش عروسة مليش انا نصيب هنا بقى اروح ادور فى مكان تانى cheers

ههههههههههههههههههههههههه

نورتى يا امانى كرسى على الاعتراف

سلام
https://www.facebook.com/profile.php?id=100094523735867&mibe
Amouna
.
.
Amouna

انثى
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى   معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 Empty2/21/2009, 11:49

[quote="DaDa"]
الاسبوع خلص بسرعة يا امانى

بجد انتى شخصية جميلة وانا كنت محظوظ انتى اتعرفت عليكى

مرسي ياسي دادا إنت أجمل حبيبي

ربنا يبارك فيكى ويهديكى ويرزقك بولد شكلى كدا معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 91521

amani....يارب إدعولي إنتم بس

يا ريت إبني يطلع شكلك هيكون ربي بحبني بجد

ههههههههههههههههههه

بس انا زعلان بردة انتى مخترتليش عروسة مليش انا نصيب هنا بقى اروح ادور فى مكان تانى cheers

amani...عروستك موجودة لكن مش في المنتدى عندي إنت إقبل بس معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى - صفحة 3 75230

ههههههههههههههههههههههههه

نورتى يا امانى كرسى على الاعتراف

amani...النور نورك يا أجمل إنسان كان أحلى أسبوع بجد مرسي عن إستضافتك لي ربنا يوفقك

سلام
[/

معانا الاسبوع دا على كرسى الاعتراف حبيبة المصريين امانى
صفحة 3 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
 مواضيع مماثلة
-
» استفتاء الاسبوع الثالث من سيكون على كرسى الاعتراف
» معانا على كرسى الاعتراف احلى توتا
» استفاء الاسبوع الخامس مين سعيد الحظ معانا فى الاسبوع اللى جى
» احساس حدوتة على كرسى الاعتراف
» مبدعة حدوتة على كرسى الاعتراف