حــــد و تــــــة
منتدى حدوتة
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
حــــد و تــــــة
منتدى حدوتة
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
حــــد و تــــــة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

لو حد لسه هنا يراسلنى https://www.facebook.com/M0hamd.samir?mibextid=ZbWKwL

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلالتسجيلدخول

ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford

Mayosh
CaiRo30
Romancia
عاشقه الياسمين
mariam
La Plus Belle rose
mogrm.7ob
dr_3la2oxford
D@da
13 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
dr_3la2oxford
الإدارة

الإدارة
dr_3la2oxford

ذكر
الاقامة : alone. in so kind heart
المهنة : نائب المدير
علم بلدك : ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Egypt10
مزاجى النهاردة : ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Rayg10
نشاط العضو :
ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Left_bar_bleue90 / 10090 / 100ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Right_bar_bleue

ولد / بنت : ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Male10
الأوسمة : ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 1187177599

ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/10/2008, 22:01

حبيب قلبي وانتيمي داادا .... المشكلة انك عارف اجاباتي هتكون اية كويس ... وبردة مصر انها تبقي علي عينك يا تاجر ..... ايزي يا بوب ... وتروح وتيجي بالسلامة متقلقش .... المنتدي فية رجالة وحريم تهز الكرة الارضية .

dada said

اشطاااااااااااات يا معلمين اية الحلاوة دى

قبل اما اسافر بقى كام سؤال كدا يا برنس على الماشى علشان اقوم احضرت الشنطة

خد راحتك يا كبير .. ومصيف سعيد ان شاء الله
1/ لو كان علاء هوة البوس الاول فى حدوتة كان هيعمل ؟؟

يا بوب انا وانت واحد والله .... واكيد كنت هتكون انت البوس التاني بردة وكنت هاخد رايك زي مانت بتاخد راي بالظبط ...........
وبعدين في سرك كدة وانت عارف كويس انا بعتبر المنتدي بتاعي انا اساسا ولا انت عندك مانع يا غالي ؟؟؟

2/ شايف انا مقصر فى اية فى المنتدى ؟
لا والله انت مش مقصر ولا حاجة يا بوب ..... عاوزك بس يبقي فية تواصل اكتر شوية مع المشرفين والاعضاء وكدة .... عشان بجد المنتدي في الفترة دي محتاج افكار جديدة كمصدر للنشاط .... عموما دة مش تقصير منك ولا حاجة ... اما ترجع بس بالسلامة من المصيف ان شاء الله يكون في فكرة جديدة تقلب المنتدي

3/ شايف حتت الاغانى والافلام لما اتشالت انت راضى عن دا ولا لاء ؟؟

اكتر حاجة بتضايقني في السوال دة اني اتكلمت معاك في الموضوع دة اكتر من 4 ايام ..... المشكلة اني مقدرش اقولك لا لسبب واحد ان هدفك اكبر مني ومنك بجد ومن اي حد في المنتدي بس بردة انا لحد حالا مصر ان القرار دة مكنش بتاعك وحدك ... رغم اني معترض ومش موافق من الاول وانت عارف كدة كويس .. لكن مقدرش انكر ان قراراك صح .... بس كان علي الاقل بردة الناس الي معانا يبقي ليهم نصيب في الراي ... يمكن كنا سمعنا فكرة جديدة او راي مختلق من حد ....

4/اية رايك فى المنتدى دلوقتى ؟ وتنصح باية ؟؟
جامد جدا .... وفية شوية اعضاء عاملة شغل جبار .... بجد ناس يعتمد عليهم .....
انصح بفكرة جديدة ... تغيير غريب لازم حصل للمنتدي .... مش عارف هيا اية بالظبط بس اوعدك انها هتكون قريب اوي .

مفيش مانع بردة من شات ديجيتل في الرئيسية للمنتدي وانا عارف انك ناوي علي كدة .... اهو بردة ندخل نرمي السلام علي الناس الي موجودة ومصدر للتواصل بينا وبين بعض وبكل احترام في نفس الوقت .

5/ اية رايك فيا انا بقى المزاايا والعيوب وكدا كصديق يعنى ؟؟

حبيب قلبي .. مزاياك عشان بجد انت حد محترم .. بيحب الصداقة الي بجد .. صريح جدا .. يعني اقدر اقول صاحب صاحبة

عيوبك بقي كتيير قوي ... صحبي وهوجب معاك
مع انك كوول زيي بس بتتعصب علي حجات تافهة ... يعني سعات كتيير بتهرب من الموقف بحجة انك مقنع برايك .. ومش عايز تتناقش ... بس انا والله بستغل الفرصة دي واعصبك اكتر واكتر هههههههه ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 771205

حبيب قلبيث يا دادا ولازم اوجب معاك ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 90970

6/ اية رايك فى الناس دى :::::

mogrm 7ob
لسة متعرف علية قريب في اسكندرية .. بس شخصية عالية ودماغها في السما .

cairo30

حبيب قلبي والله كنت باجي مخصوص عشان اسلم عليك يا صاحبي
بجد حد جدع جدا جدا ( اسال مجرب )
بس فيك عيب وحش قوي ... متزعلش مني يعني انك بجد عايز الدنيا تمشي زي الالف ودة مستحييل ..... يعني مش متعصب قوي في قراراتك .... بس والله بحبك يا صاحبي بردة

mayosh

حبيبه قلبي مي ..... اولا انا اتعرفت علي مي من اكتر بنت حبيتها في حياتي زي اختي بجد وهيا بوسي ...... فطبيعي لازم احبها

غير كدة انها شخصية زي العسل .... طيبة جدا جدا . وبجد جدعة قوي وصريحة جدا الي في قلبها علي طرف لسانها .. بتجيب من الاخر .
غير كدة اني علطوول برخم عليها وبتستحملني .... يا رب نفصل اصدقاء يا مي

amanii

اماني لا خلاف عليها حبيبة المنتدي كلة .. شخصية اجتماعية اخر حاجة .... مختلف عن الكل بجد .... سعات بحس انها شخصية غريبة مش سهل انها تتكرر في الدنيا دي .... طيبة غريبة عقل وفكر اقرب الي الاطفال في طيبتة وشفافيتة ... دة مش وحش علي فكرة .... والف مبرووك وربنا يتتملك بخير ( علي وش جواز يا جماعة )

احمد مصطفى

والله يا جماعة انا بجد لو كنت اتسالت السوال دة من 3 اسابيع بالظبط كان ردي هيبقي شخصيى لزيزة مش قريبة مني بس اتمني اتهعرف عليها ... بس من بعد ما اتقابلنا في اسكندرية اسمعوا بقي

مثال في المرح ورمز في الكرم وعلامة تنقش في كتاب الصداقة .
بس بجد هزعل منك لو منزلتش المحلة زي ما وعدتني .

وحشتني كلمة give me one fasad فاكر يا بوب ؟؟؟
وحشتني والله

mariam

العضو ة الغريبة .. متعرفش جاتلك منين يا دادا عشان تقلب المنتدي ..... بصراحة بتفكرني باماني بس بطريقة مختلفة شوية ......
حد محترم جدا في ردودة ... مثقف بدرجة عالية .. ملفت جدا جدا للانظار .. ربنا يخليكي يا مريم للمنتدي

mody

يا بوب مش محتاج اتكلم عن مودي طبعا زميلي في الكلية وصاحبي جدا .. يا ما اكلنا وشربنا ونمنا في اوضة واحدة ..... امم شخصية بجد محترمة مميزة بالروح الشرقية قوي ... واد ابن ناس بجد لا صديق جدع بجد انتنمي انة يفصل صديقي علطوول اكيد ان شاء الله

يا عم فين باقي الاعضاء ؟؟؟؟ دي اللعبة احلوت

7/ شايف ادارة حدوتة حد فيها فى منصب مش يستحقة ؟؟ زى مين لو فية

انت ادري يا صاحبي بقي ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 90970

اقولك بصراحة لا بس والله لو لقيت حد هقولك .... احزروا بقي يا جماعة انا شرير علي فكرة مش طيب خالص ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 848623

وشكرا كان نفسى اكمل بقيت الاسبوع بس انت عارف بقى يا صحبى

معلشى اخر سؤال نسيت

يا بوب انا مستنيك لحد ما ترجع .... اية يعني هعد اسبوعين انت هتشاركني ادارة بقي خليك في حال ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 90970

لو انت بقيت دكتور كبير هتعمل اية ؟؟

والله هعمل الي احس ان ضميري مستريحلة وربنا يبقي راضي علية ..... وان شاء الله اقدر احافظ علي النعمة الي ربنا ادهالي في الناس الي هعاجها ان شاء الله

ولو بقيت وزير للصحة هتعمل اية ؟؟
لا مش قوي كدة ..... دي بعيدة قوي ... وبعدين دة حاتم الجبلي دة رمز بين الوزراء طب انا راضي زمتك عمرك شوفت وزير في ادب واخلاق وصلاح د / حاتم الجبلي وزير الصحة ؟؟؟؟ لو كل الوزراء د/ حاتم مصر كانت تبقي احسن من امريكا بس يعني واحد حلو وسط الباقي مش سهل انة يغير الدنيا ...... عموما لو بقيت وزير صحة هاخد د/ حات مثلي الاعلي .... وربنا يعيني بقي علي الوزارة ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 105655

لو خيروك او الظروف حكمت بين صحبك او حبيبتك هتختار مين ؟

لا عمر الظروف متحكم بكدة متكدبش علي نفسك . مفيش صاحب صداق مخلص هيقف في طريق حبك .. ولا حبيبة صادقة ناوية علي خير هتوقف في طريق صاحب ..

عموما انا لو بنسبة نص في المية حصل .... بجد حاجة صعبة قوي بس هختار الاتنين .... والي مش عاجبة يبقي هوة دة الي ميستهلش اني اختارة .

شايف مين من الناس دلوقتى اللى يستحقوا يبقوا مشرفين ومين اللى يستحقوا يبقوا اعضاء مميزين ؟
مشرفين : دة بناء علي طلبات الناس بس بجد
اخر حد طلبت منك تعينة هوة مشرفة التعارف والترحيب مريم ... يا تري مين الجاي ؟؟؟؟؟
فوتوا عليا بقي في التوبك رشح نفسك كي تكوتن مشرف ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 90970

اعضاء مميزين : ROMANCIA
LA PLUS BELLE ROSE
نوري النوارة
ROBENHOOD
AHMED STYLE
SASA

كدا فل لو افتكرت النهاردا حاجة هبفى ارجعلك تانى

اوكشة سلامات

يا بوب انت تنور اي وقت وانا زي ما قولتلك مستنيك ؟؟؟ مكنشي يبقي في النادي بقي يا صاحبي

سلام
http://www.3la2oxford.piczo.com
dr_3la2oxford
الإدارة

الإدارة
dr_3la2oxford

ذكر
مزاجى النهاردة : ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Rayg10
نشاط العضو :
ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Left_bar_bleue90 / 10090 / 100ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/10/2008, 22:05

welcome every body

i am always ready for any question

All are welcome

waitting more and more members and questions

bye

(*_*)
D@da
ADMiN

ADMiN
D@da

ذكر
الاقامة : جمهورية حدوتة
المهنة : رئيس جمهورية حدوتة
مزاجى النهاردة : ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Smt10
نشاط العضو :
ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Right_bar_bleue

الأوسمة : ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Ist2_210

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/10/2008, 22:28

تمام ياصحبى

انا سهرنلك وشكلى مش هنام النهاردا وهطبق

المهم

انا سمعتك مرة قولتلى

(( ان فى حاجات فى الدنيا مغصوبة علينا وبنعملها غلط وعرفين انها حرام ))

عايزين نعرف بقى اية الحاجات دى اللى بتعملها وبتغضب بيها ربنا ؟؟ ولية بنعملها طالما عارفين ان الحاجات دى حرام ؟؟

السؤال التانى

بعد الفاصل هاكل وارجعلك :P:P
https://www.facebook.com/profile.php?id=100094523735867&mibe
mariam
مشرفة التعارف والإهداءات

مشرفة التعارف والإهداءات
mariam

انثى
الاقامة : Egypt, cairo
المهنة : لا يوجد
مزاجى النهاردة : ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Moth8f10
نشاط العضو :
ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Right_bar_bleue

ولد / بنت : ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Female10
الأوسمة : ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 711

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/10/2008, 22:43

والله انا كان عندي حبة اسئلة في بالي

و مش مكررين

بس للاسف نسيتهم

:(:(:(

لما افتكر بقا

ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 953631

D@da
ADMiN

ADMiN
D@da

ذكر
نشاط العضو :
ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/10/2008, 23:18

افتكرلى برحتك يا مريم

الاسبوع لسة طويل

بس انا كل اما افتكر سؤال لازم اقولة دلوقتى

لول حبيبى

1/ اية رايك فى البنت الجريئة ؟؟ ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 901163

2/ اية رايك البنت اللى بتحط ميك اب كتيييييييييير ؟؟

2/ كام واحدة صرحتك بانك انت فارس احلامها ؟؟كتير صح ههههههههه

4\ كام مرة انت اتمنيت بنت معينة تكون شريكة حياتك ؟؟؟

5\ لما البنت كانت بتصرحك بانك انت فارس احلامها انت بيكون رد فعلك اية ؟؟؟

6\ علاء دلوقتى واقع فى قصة حب ولا لاء ؟؟

7\ الفرق بين الحب والصداقة والزمالة ؟؟ اكيد فى فرق

وحدود الصداقة بين الولد والبنت اييييييية ؟؟؟؟؟؟؟

حبيبى هاكل تانى وارجعلك ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 91521

سلام مؤقت
mariam
مشرفة التعارف والإهداءات

مشرفة التعارف والإهداءات
mariam

انثى
مزاجى النهاردة : ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Moth8f10
نشاط العضو :
ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/11/2008, 02:48

براحتك يا دادا ع الاخر
و انا هقولك يعني لا متقولش استنى لما افتكر
هههههههههه
طبعا لا يا باشا براحتك بعدين انا طالما نسيت يبقا عليه العوض
dr_3la2oxford
الإدارة

الإدارة
dr_3la2oxford

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/11/2008, 12:23

ومالة يا عم دادا قسم يا عم قسم انت ومريم ليا بس من غير صداع
....................

يا بوب هوة احنا بيهمنا ولا اية ؟؟؟ انا قريت الاسئلة كلها اهو يا كبير .

اممم هروح حمام السباحة دلوقتي والاجابات اول مرجع ان شاء الله ......

يالة تحياتي للجميع ومتقلقش يا دادا الاجابات موجودة

سلام
mariam
مشرفة التعارف والإهداءات

مشرفة التعارف والإهداءات
mariam

انثى
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/11/2008, 13:19

طيب و نسال كم سؤال كده

ايه الاسئلة اللي والدك و والدتك حسيت ان اجابتهم توزيع و مخدتش اجابة منهم نافعة و مفيدة فيها؟

تعمل ايه لو في المستقبل كان اولادك طلع قدراتهم بسيطة في الفهم مش معنى ذلك معاقين ذهنيا لا طبعا بعد الشر انا اقصد يعني ان قدراتهم في الفهم مش ماهلاهم لكليات كبيرة؟

اهو سؤالين صغنتتين برضه
dr_3la2oxford
الإدارة

الإدارة
dr_3la2oxford

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/11/2008, 16:52

عدنا يا جماعة .... ومعايا خبرين جامدين .... هتعرفوهم كمان شوية

يالة بنتدي .........

dada said

(( ان فى حاجات فى الدنيا مغصوبة علينا وبنعملها غلط وعرفين انها حرام ))

عايزين نعرف بقى اية الحاجات دى اللى بتعملها وبتغضب بيها ربنا ؟؟ ولية بنعملها طالما عارفين ان الحاجات دى حرام ؟؟

امممم انا فاكر الجملة دي انا قولتلهالك يا دادا وانت عارف الموقف كويس .... استغفر الله العظيم انا مش اقصد النية دي وانت فاهم كويس ....

عموما هقولك يا سيدي ..... الكدب حرام ومحدش ميعرفش كدة بس سعات تلاقي نفسك كدبت غصب عنك عشان تعدي موقف ممكن يكون هيعملك مشاكل كبيرة في حياتك ( لسبب معقد يعني طبعا )

السجاير حرام وبنشربها ..... ( انا الحمد للة مبدخنش اساسا )

يعني انا كنت اقصد بالجملة دي اننا مش ملايكة وسعات كتيير بنغلط ونبقي عارفين ان دة غلط .. لكن سرعان ما ربنا يهدينا ونتوب ...

وبعدين بص يا سيدي . ربنا سبحانة وتعالي قال .... انا مش فاكر الاية بالظبط بس فيما معناة يعني ... سيظل عبدي يخطء ثم يتوب ... الي يوم القيامة ..

وبعدين تعالة عايز تفهمني ان في ظل التطور الكبير دة والتلفزيون والكمبيوتر والانترنت ....... ومبنعملش حجات غلط ؟؟؟؟

i do not think so ya sa7bi

ادعي بس ان ربنا يهدينا ويتوب علينا ويحفظنا ..... الايام الي احنما عايشنها دي ايام سودة .... ولا اية يا صاحبي .. ؟؟

فاصل ونواصل يا جماعة
dr_3la2oxford
الإدارة

الإدارة
dr_3la2oxford

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/11/2008, 17:41

dada basha said

1/ اية رايك فى البنت الجريئة ؟؟ ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 901163

يا صاحبي البنت بطبيعتها بتتكسف من ووشها بيحمر في اي موقف وتبقي تاية مش عارفة تعمل اية وكدة ..... بس الجرائة انواع يا صاحبي علي حسب النوع الي انت تححدة بقي .... هقولك مثلا نوعين من عندي

فية بنت تبقي جريئة جدا في التعال مع الناس ..... يعني بتاخد حقها بكل زوق وجراءة .... وفي نفس الوقت لها الطابع الشرقي الي بتتكسف من خيالها .... انا شوفتها دي بجد ..... دي محدش يقدر يقول عليها انها جريئة وهيا علي حق وفي نفس الوقت محترمة ..... دي محش يقدر يتكلم عليها نص كلمة .......

لكن في بنت تانية جريئة بدرجة انك تقوول عليها بجحة وصايعة .... زي البنات الي بتشي تظبط شباب في الشوارع ... وتروح عادي تقولة بحبك وتخرج معاة ولا اكنها بتعمل اي حاجة غلط .... انا مش بهرج دول كتيير علي فكرة ........ هسيبلك بقي الكومنت الباقي ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 771205

2/ اية رايك البنت اللى بتحط ميك اب كتيييييييييير ؟؟

اممم انا مبحكمش علي البنت من شكلها ... لكن بحكم عليها من طريقة تعاملها ... واحرتمها لنفسها وبيبان طبعا البنت المحترمة من البنت ال هيء هيء ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 771205

بالنسبة للميك اب بقي دة شكليات .. عشان كدة مقدرش احكم علي شكليات ...رغم والله يا سمسم بيبان من طريقة حط الميك نفسة ان البنت دي كويسة ولا لا بس بردة مش بعتمد عل الطريقة دي .

انا شايف ان الميك عادي يعني مفهوش حاجة مجرد اكسسوارات .. بتحلي شكل البنت ...... مش معترض يعني ..... بس مش لدرجة ميك اب رقاصة يعني ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 771205 ...... للعلم انا بحب الميك اب الهادي لو فية عروسة يعني يا جماعة ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 90970

2/ كام واحدة صرحتك بانك انت فارس احلامها ؟؟كتير صح ههههههههه

اممممم هوة انت مش عارفهم بالاسم واحدة واحدة ولا اية يا صاحبي ؟

هوة الي لمحوا كتيير ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 505920

بس الي قالوها صريحة وكدة وكانوا داخليين علي حوار كبيير بجد 5 بالظبط

لكن اجابتي واحدة متغيرتش خالص هيا الرفض لاني بجد محبتش ولا واحدة فيهم عشان كدة كنت صريح جدا من اولها ..... ورفضت .

4\ كام مرة انت اتمنيت بنت معينة تكون شريكة حياتك ؟؟؟

بصراحة مرتين ...... مرة غيرت رايي بسرعة لاني ادركت ان الظروف ضدي تماما ....... والمرة التانية بصراحة عمري مهغير راي .....
( للعلم مرتبطش بيهم اساسا )

5\ لما البنت كانت بتصرحك بانك انت فارس احلامها انت بيكون رد فعلك اية ؟؟؟

والله انا رفضت ال 5 مرات .... عشان كدة كانوا بجد بيصعبوا عليا بس صدقني دة الاحسن لاني مكنش ينفع اربتط باي واحدة فيهم وانا مش حاسسها . او ان فية خيال ماشي في حياتي واقف بيني وبين اي بنت فيهم .

6\ علاء دلوقتى واقع فى قصة حب ولا لاء ؟؟

هوة الي اقدر اقولهولك اني مش مرتبط ..... وعلي فكرة عمري مرتبط بجد في حياتي . انا بتكلم علي نفسي مش علي حد اربتط بيا مع نفسة .... اكيد فية سبب مش كدة ؟ ويمكن يكون مفيش او مستني حد او حاجة معينه ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 90970

7\ الفرق بين الحب والصداقة والزمالة ؟؟ اكيد فى فرق

فرق كبببير قوي وواضح يا صاحبي

الحب : مفيش كلام فية ..واحد بتتمناها وبترسم معاها بيتكوا الجميل والحياة الوردي في وردي ( اما تتجوز ابقي قول وردي ولا مش وردي )

الصداقة : حد قريب منك قوي ولد او بنت بيحس بيك وبيفهمك وبيساعدك وعلطوول تلاقية معاك في حزنك قبل فرحة والمواقف بتبين . وبردة في حدود الادب والاحترام

الزمالة : حد زميل مش اكتر كل التعامل بينك وبينة في الشغل والعمل بكل اخلاص وامانة ..... لكن بعيد عن الشخصيات والخصوصيات بتاعتك
يعني جوة الشغل اامر . برة الشغل وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة

وحدود الصداقة بين الولد والبنت اييييييية ؟؟؟؟؟؟؟

اممم صديق يبقي حد جدع يقدرك ويحترمك ويخاف عليك من اي حد قبل نفسة .... بعني اصح في حدود الادب والاخلاق ومحش ميعرفش الحدود دي يا صاحبي .. مش كدة ولا اية ؟؟؟؟

حبيبى هاكل تانى وارجعلك ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 91521 طيب يا باشا مش تقولك اتفضل معاك طيب cheers

طيب اشطة يا جماعة انا كدة برائة هقووم عشان خارج ناو ونكمل مع اسئلة

مشرفتنا الجميلة مشرفة التعارف والتهنئة mariam

bye

(*_*)

dr_3la2oxford
الإدارة

الإدارة
dr_3la2oxford

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/13/2008, 01:40

عدنا

mariam said

طيب و نسال كم سؤال كده

ايه الاسئلة اللي والدك و والدتك حسيت ان اجابتهم توزيع و مخدتش اجابة منهم نافعة و مفيدة فيها؟

لا والدتي دايما تديني المفيد .... انما كتيير والدي يقولي طيب ربنا يسهل .... مش فاكر حاجة معنية والله

تعمل ايه لو في المستقبل كان اولادك طلع قدراتهم بسيطة في الفهم مش معنى ذلك معاقين ذهنيا لا طبعا بعد الشر انا اقصد يعني ان قدراتهم في الفهم مش ماهلاهم لكليات كبيرة؟

لقدر الله حتي ولو معاقين نحمد ربنا ونشكر فضلة ... وبعدين الكليات الكبري مش هيا طريق الانفراد والنبوغ والتفوق
مش لازم يبقي كليات كبري بس يبقي متفوق في مجالة .....

لان النجاح بالنسبة ليا هوة التفوق في مجالك والتميز عن غيرك .....

نورتي يا mariam وفي انتظار الاسئلة الجديدة

welcome all memebers for any questions

bye

(*_*)
mariam
مشرفة التعارف والإهداءات

مشرفة التعارف والإهداءات
mariam

انثى
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/13/2008, 07:13

طيب تمام اوي كده
صباح الفل عليك يا علاء باشا
بص بقا انا زهقت من السؤالين الصغنتتين
انا هسالك كم اسئلة كده
1- انت بتفضل ايه تعمله في يومك العادي او الروتيني؟
2- ايه طباع و عادات تحبها في اخواتك و ايه عادات و طباع تكرهها فيهم؟
3- و برضه سؤال نمرة اتنين ايه طباع و عادات تحبها و ايه تكرهها في اصدقائك عموما و اعز اصدقائك؟
4- بالفرض انك تتمنى. تتمنى تكون مين من الممثلين في انهي دور من ادواره و في انهي فيلم؟
5- عملت مقلب قبل كده في حد على سبيل التهريج؟ و في مين؟ و كان ايه المقلب؟ و لو معملتش مقلب قبل كده في حد تفتكر كان ممكن و ممكن تعمل مقلب في مين على سبيل التهريج؟ و ايه هيكون المقلب؟
6- ( السؤال ده بقا خاص ببعض الأعضاء اللي انا ملاحظة انهم كانوا اعضاء معانا في المنتدى و اصبحوا زوار ) تفتكر بتفتقد حد منهم؟ و تفتكر السبب اللي هما اصبحوا بيه زوار يستحقوه و لا لا؟
7- تعمل ايه لو كل اللي يعرفوك حاسينك و شايفينك نجم من نجوم اصدقائهم من كل النواحي و انت مش شايف ده في نفسك و مفتقده؟
8- بفرض صديق كان عزيز عليك و كان من أقرب الناس ليك و حصل موقف خلاك زي ما بتقول تشطب عليه لو حصل في يوم من الايام و قابلته صدفة و شدك الحنين للايام الحلوة اللي قضتوها سوا ياترى هيكون ايه شعورك و هتتصرف ازاي ساعتها؟
9- بالنسبة للسؤال اللي انا سالتهولك في المشاركة السابقة اللي هو السؤال التاني
طيب انت كانت اجابتك في الجزء ده (( مش لازم يبقي كليات كبرى بس يبقي متفوق في مجالة ))
السؤال بقا طيب افرض انه كان قدراتهم انهم مجال دراستهم اللي هما اختاروه قدراتهم فيه مش سامحالهم بالتفوق يعني اللي يدوبك بيعدوا هتتصرف معاهم ازاي و ازاي تقدر تشجعهم على انهم يتفوقوا؟
و كفاية كده عشان مكونش تقلت عليك بالاسئلة
فاصل و نواصل بس بعد ما حد من الاعضاء يسال تاني
عشان ندي فرصة لغيرنا يسال
يلا ربنا معاك
تحياتي ليك
La Plus Belle rose
.
.
La Plus Belle rose

انثى
الاقامة : مصر
المهنة : مممممممممممم
مزاجى النهاردة : ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Naem10
نشاط العضو :
ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Left_bar_bleue0 / 1000 / 100ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/13/2008, 11:50

(بس انا عند وعدي .... لو احتجتي حاجة والله انا تحت امرك .....)

تمام كدا يا دوك انت اللى قولت استحمل بقا
نرجع بقا للاسئله:
1- ناوى تعمل ايه فى رمضان خصوصا انه جى فى الاجازة؟
2-ايه الشىء اللى بتتمنى ان عمره ما يحصل فى حياتك؟
3-ايه اكتر اسم ولد واسم بنت بتحبه؟
4-لو صحابك مفتكروش عيد ميلادك ومحدش قاللك كل سنة وانت طيب هتعمل ايه؟
5-لو كنت معجب بواحدة بس فى واحد صاحبك بيحبها والبنت دى جت قالتلك انها معجبة بيك انت هتعمل ايه؟
6-لو اتقدم عريس لاختك مش عاجبك ومش عاجباك تصرفاته ولا شخصيته بس اختك بتحبه جدا هتعمل ايه؟
7- ايه اكتر اكله بتحبها وبتفكرك بايه؟
8-مين اكتر واحد انت مخنوق منه اليومين دول؟
9-لو البنت اللى انت اختارتها كانت تعرف حد قبلك وكانت بتحبه جدا وانت مش متاكد اذا كانت نسيتة ولا بتتناساه
ومش عارف تاخد منها رد قاطع هيكون رد فعللك ايه؟
كفايه بقا كدا بس انت جاوب دول عقبال ما احضرللك شويه تانيين
فاصل ونعود
mariam
مشرفة التعارف والإهداءات

مشرفة التعارف والإهداءات
mariam

انثى
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/13/2008, 21:05

عدنا
معلش بقا استحملني مش قادرة اقعد ساكتة من غير ما اسئل
1- امتى كان في رمضان في خبر وحش وصلك و امتى كان برضه في رمضان خبر حلو وصلك؟
2- رمضان عموما بتقضيه ازاي؟
3- بفرض انك انخدعت في الانسانة اللي حبيتها و طلعت بتتسلى بيك هيكون ايه رد فعلك؟ انا بقول بفرض ها :))
4- و بفرض برضه ان في بنت انت مش بتحبها بس هي بتحبك و انت قلت و ماله اعيشلي يومين عليها و خلاص. بعد كده هيكون شعورك ايه؟
5- تفتكر في حد احرجك قبل كده بطريقة اللي هو انت سكتت و اندهشت و رديت بعد كده رد بسيط عليه او عليها و سبته و مشيت بعد كده؟
كفاية عليك دول كده
و البقية تأتي
dr_3la2oxford
الإدارة

الإدارة
dr_3la2oxford

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/14/2008, 06:11

عدنــــا

mariam said

1- انت بتفضل ايه تعمله في يومك العادي او الروتيني؟

اليوم الدراسي مختلف شوية عن اليوم الي في ا لاجازة ......
بس بصفة عامة يعني علي حسب والله بس الي بيجي في دماغي بعملة .....
يعني بسيبه علي ربنا بظروفة ...

يعني مثلا في الدراسة .. اصحي مش بدري ومش متاخر ... افطر كويس واصلي الصبح .. انزل الكلية اعد هناك انا والعيال ..... نعد شوية وتشوف بعدها ازا كنا هنصييع فين .. اروح باليل ..

اما اليوم الاجازة ..... بردة اصحي افطر كويس ( اهم حاجة افطر ) مش بمواعيد خالص ... اشيك علي الميل والمنتدي ... العصر كدة العب كورة شوية .. لو فية لعب .. و اروح حمام السباحة مفيش مشاكل .. باليل اخرج لو فية خروج ....... وبردة سايب اليوم علي ظروفة ......

2- ايه طباع و عادات تحبها في اخواتك و ايه عادات و طباع تكرهها فيهم؟
والله انا احب في احمد اخويا الكبير النظام قوي بتاعة .... يعني شغال بمواعيد بالثانية .. اوعدنا يا رب ...... مبكرهش حاجة في حد .. دول مثلي الاعلي

3- و برضه سؤال نمرة اتنين ايه طباع و عادات تحبها و ايه تكرهها في اصدقائك عموما و اعز اصدقائك؟

احب في صاحبي صداقتك معايا واحترامة ليا ( اهم حاجة في صاحبي اني احس اني بعتمد علي راجل اما احتاجة ) ..... واكرة الكدب والنفاق

4- بالفرض انك تتمنى. تتمنى تكون مين من الممثلين في انهي دور من ادواره و في انهي فيلم؟

امممم

اي دور لاحمد السقا مافيا .. افريكانو .. تيتو .
كريم عبد العزيز في ( ابو علي )
اي دور هاني سلامة بردة وخصوصا انت عمري

بس انا اتمني ابقي علاء مش اي حد تاني ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 90970
5- عملت مقلب قبل كده في حد على سبيل التهريج؟ و في مين؟ و كان ايه المقلب؟ و لو معملتش مقلب قبل كده في حد تفتكر كان ممكن و ممكن تعمل مقلب في مين على سبيل التهريج؟ و ايه هيكون المقلب؟
لا انا غاوي مقالب .... ان شاء الله المقلب الجاي من نصيب حد معانا في المنتدي ..... بالفعل المقلب اتعمل خلاص ... و ............. شرب المقلب صح
هوة حد معانا في المنتدي ؟؟؟ تفتكري انتي ممكن يكون مين ؟؟؟ بس مقلب في الجون ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 771205 ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 560878

6- ( السؤال ده بقا خاص ببعض الأعضاء اللي انا ملاحظة انهم كانوا اعضاء معانا في المنتدى و اصبحوا زوار ) تفتكر بتفتقد حد منهم؟ و تفتكر السبب اللي هما اصبحوا بيه زوار يستحقوه و لا لا؟

والله كل واحد لة موقف معين

يعني مع احترامي للجميع

فية ناس غلطت في المنتدي .... طبيعي الادارة حولتهم ل زوار

وفية ناس طلبت دة بنفسها ..

مش فاك ر بالظبط ..... لو حددتيلي حد هقولك السبب .. بس هما قلة لا تزكر يعني علي فكرة .............

الي اتذكرة واحد كان دخل منعرفش تبع مين وكتب الفاظ خارجة كتيير في المنتدي ... ...... طبيعيا كان مصيرة الطرد

ولا انتي رايك اية ؟

7- تعمل ايه لو كل اللي يعرفوك حاسينك و شايفينك نجم من نجوم اصدقائهم من كل النواحي و انت مش شايف ده في نفسك و مفتقده؟
العبد لله الحمد لله بحترم فكرة وشخصيتة جدا وبقدراتي البسيطة ...... علي فكرة انا شخصية اجتماعية جدا .
والله علي حسب الي يشوفني بقي هوة حر .. المهم اني بحترم نفسي لنفسي مش عشان الناس تقول عليا محترم . ودة الي بيخليني اعمل كل حاجة انا مقتنع بيها دوون الاهتمام بكومنتات غيري ....
وبعدين يا سلام هوة حد يكرة ان اصدقاؤة يحبوة ؟؟؟ المهم ربنا يكرمني واطلع عن حسن ظنهم ....

8- بفرض صديق كان عزيز عليك و كان من أقرب الناس ليك و حصل موقف خلاك زي ما بتقول تشطب عليه لو حصل في يوم من الايام و قابلته صدفة و شدك الحنين للايام الحلوة اللي قضتوها سوا ياترى هيكون ايه شعورك و هتتصرف ازاي ساعتها؟

بصي يا مريم انا سهل قوي الناس تدخل حياتي ... لاني ا جتماعي زي ما قولتلك

بس بجد صعب اي حد مهما كان يخرج منها

انا دايما احب ابقي علاقتي حلوة بالصحابي

نفرد انة حد شطبت علية زي ما قولتي ... بردة هيبقي بينا صداقة خفيفة . سلامات وكدة مش اكتر لكن عمري مهعتمد علية في حاجة ...

اما لو كان غلط فيا حاجة كبيرة .. مش هيتعدي العلاقة اكتر من السلام بس

9- بالنسبة للسؤال اللي انا سالتهولك في المشاركة السابقة اللي هو السؤال التاني
السؤال بقا طيب افرض انه كان قدراتهم انهم مجال دراستهم اللي هما اختاروه قدراتهم فيه مش سامحالهم بالتفوق يعني اللي يدوبك بيعدوا هتتصرف معاهم ازاي و ازاي تقدر تشجعهم على انهم يتفوقوا؟
مفيش حاجة اسمها قدراتة بسيطة في مجال هوة بيحبة ..... التدريب والتمرين والتجربة هوة سبيل التفوق في الحالة دي ..... ربنا يعيني بقي واقدر امرنهم علي اكم وجة ...... المهم هوة يعتمد علي نفسة ميعتمدش عليا ..... وبعدين انتي بتتكلمي في شخص كبر وشاف مستقبلة ..... انا في الحالة دي مجرد مساعد مش اكتر .. الاساس عندة هوة بقي . واكيد ربنا مش هيسيبة طوول مهوة بيبزل قصاري جهدة ولا اية ؟
فاصل من الاغاني ونعود بعد قليل ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 560878
Mayosh
الإدارة

الإدارة
Mayosh

انثى
الاقامة : .!!
المهنة : ؟؟؟
مزاجى النهاردة : ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Cry10
نشاط العضو :

الأوسمة : ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Untitl19

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/15/2008, 00:33

انا برده بقول الكرسى منور ليه

انت عارف كان نفسى من زمان اشوفك ع الكرسى

مع انى عارفه الموضوع ده متاخر بس شوفت الاسئله وتبعتها كلها

فيها حاجات كنت عارفاها عن علاء وطبعا حاجات لاء بمااننا اصحاب

بس علاء ده ياجماعه كله ع بعضه زى العسل

من اصحابى القريبين اللى لما بفضفض معاها بس بستريح

وبجد بيفدنى برائيه كتير وبيرخم عليا اكتر مش مشكله يلا بقى

اسيبك بقى للاسئله وربنا معاك انت قدها ههههههههههه

http://www.7dota.net
حورية
.....
.....
حورية

انثى
نشاط العضو :

الأوسمة : ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 111

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/15/2008, 13:04

منووووووووووور الكرسي يا اكسفورد

دول كام سؤال ترحيب كدة علي ما افكر في غيرهم

يلا بينا

V

V

V

V

V

V

- اكتر حاجه مجنونه عملتها ؟

- اكتر حاجه بتبسطك /واكتر حاجه بتعصبك ؟

- ايه الحاجه اللي لما تكون مضايق تعملها عشان تغير مود الضيق ؟

- ايه اكتر مكان بتحب تروحه؟

- ومين اكتر شخصيه عامه انت معجب بتفكيرها ؟

_ كتاب قريته وعجبك ؟

- وهل انت بتعتبر نفسك انسان عملي واقعي ولا عاطفي ؟
dr_3la2oxford
الإدارة

الإدارة
dr_3la2oxford

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/15/2008, 19:51

عدنا يا جماعة

ومنورين التوبك والله

dr _ la plus belle rose said

(بس انا عند وعدي .... لو احتجتي حاجة والله انا تحت امرك .....)

تمام كدا يا دوك انت اللى قولت استحمل بقا

يا افندم وعد الحر دين عليو لاو اية ؟

نرجع بقا للاسئله:

1- ناوى تعمل ايه فى رمضان خصوصا انه جى فى الاجازة؟

من صام رمضان ايمانا واحتسابا غفر للة ما تقدم من زنب

ادعي ربنا انة يكرمني واقدر اتوب علي زنوبي في شهر رمضان ان شاء الله

( اللهم بلغنا رمضان واعنا علي طاعتك في الشهر الكريم )

2-ايه الشىء اللى بتتمنى ان عمره ما يحصل فى حياتك؟

اتمني اني افضل ناجح وربنا يا رب يحميني من الفشل في اي موضوع لة تاثير كبيير في حياتي

3-ايه اكتر اسم ولد واسم بنت بتحبه؟

مكرر ( احب زياد ويوسف و فارس قوي )
بنت احب ( نانسي .. منة .... يارا ) كدة يعني
4-لو صحابك مفتكروش عيد ميلادك ومحدش قاللك كل سنة وانت طيب هتعمل ايه؟

امم يعني هما هيفتكروا اية ولا اية .... بس علي فكرة انا اتعملي حتة عيد ميلاد في المنتدي السنة الي فاتت ربنا يخليها ليا مي الي عملت التوبك رغم ان دادا كان بيجهز فية ... شوفتي سباق علي الي يلحق .بس مي كسبت . دة غير كمية رهيبة والله من المسدجات وناس كتير كلمتني بنفسها

بجد بتبقي سعادة جميلة قوي لما اصدقاؤك يفتروكي في عيد ميلادك

بس والله مش هزعل من حد لو نسي المهم اني اكون غالي عندة بس بجد
5-لو كنت معجب بواحدة بس فى واحد صاحبك بيحبها والبنت دى جت قالتلك انها معجبة بيك انت هتعمل ايه؟

اسف يا روزي كلامك مش دقيق

مينفعش يبقي صحبي وصل لمرحلة الحب وانا افكر اعجب بالي بيحبها
لان الي يحبها صاحبي تبقي محرمة عليا طبعا .....

وبعدين صاحبي اكيد حد قريب مني وهيحكيلي ... اكيد مينفعش .

بس فية احتمال واحد .. لو انا اعجبت بيها وحبيتها قبلة وهيا حبتني هيا كمان .. اكيد صاحبي مش هيبقف في طريقي ولا اية ... بجد سوال صعب وموقف وحش قوي .. ربنا يحميني من المواقف دي

6-لو اتقدم عريس لاختك مش عاجبك ومش عاجباك تصرفاته ولا شخصيته بس اختك بتحبه جدا هتعمل ايه؟

يا روز انا الي رباني وال ربا اختي والدي ووالدتي
اكيد لنا نفس الطباع .... مش ممكن هيكون فية حب ابدا من غير ما يكون حد محترم وشخصيتة محترمة اولا يعني

وبعدين يا انسة هوة اية الحب دة الي من غير خطوبة .... اسمها اعجاب علي فكرة .....
وبعدين هوة انا مش هخاف علي اختي ولا اية ... واكيد مش بتللكك للي جاي يتقدم دة يعني .. لازم طبعا يبقي حد محترم وشخصيتة محترمة

( امال اسمها جي يتقدم لاهلها ازاي بقي ) ولا انتي رايك اية ؟

7- ايه اكتر اكله بتحبها وبتفكرك بايه؟

انا الحمد لله بكل اي حاجة خلقها ربنا
بس احب قوي الرقاق باللحمة المفرومة علي شوية بانية كدة ويا سلام بقي علي مكرونة بشامل باللحمة المفرومة بردة ( تسلمي يا امي طبعا ... )

8-مين اكتر واحد انت مخنوق منه اليومين دول؟

لا والله متلاقيش خالص .. ولا دلوقتي ولا اي وقت

هقولك بصراحة محبش البنت قليلة الزوق او ال مش محترمة ولا الشاب الندل او المنافق ودوول الحمد لله متلاقيش منهم في اصحابي ( مستحيل الحمد لله )

9-لو البنت اللى انت اختارتها كانت تعرف حد قبلك وكانت بتحبه جدا وانت مش متاكد اذا كانت نسيتة ولا بتتناساه

ومش عارف تاخد منها رد قاطع هيكون رد فعللك ايه؟

انتي شكلك طيبة قوي علي فكرة .... البنت الي بتمناها انا مليش دعوة خالص بالي فات ولا حبت ولا محبتش .... المهم هيا دلوقتي بتحبني ولا لا .... بس اكيد مش هكلمها الا ازا كان في اعجاب منها واضح وصريح .... مش عارفة تاخد بقي قرار حاسم وواضح لنفسها قبل ما يكون ليا ..... يبقي ربنا يكرمها بقي مع نفسها
انا اصلي محبش الحال المايل ..

كفايه بقا كدا بس انت جاوب دول عقبال ما احضرللك شويه تانيين

فاصل ونعود

يا افندم انتي تنوري في اي وقت

سلام
dr_3la2oxford
الإدارة

الإدارة
dr_3la2oxford

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/15/2008, 20:52

mariam siad

2- رمضان عموما بتقضيه ازاي؟
والله يا مريم بجد رمضان مختلف بالنسبة لمصر كلها ...تحسي كدة ان مصر كلها بتتغير عشان رمضان .... جميع الناس بتفطر في نفس الوقت
بالنسبة ليا ... بجد اكتر وقت الواحد بيحس فية انة انسان مجرد من اي شيء
اولا بصلي كل الفروض تقريبا في المسجد وطبعا قرائة القرءان

غير كدة ان روح الود والحب بتزيد قوي في رمضان يعني تقريبا كل يوم والتاني تلاقي حد معزوم عندنا علي الفطار او احنا معزومين عند حد

صدقيني رغم ان رمضان شهر صيام لكن مفيش مسلم مش بيستني الشهر دة عشان التوبة والبركة ....

3- بفرض انك انخدعت في الانسانة اللي حبيتها و طلعت بتتسلى بيك هيكون ايه رد فعلك؟ انا بقول بفرض ها ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 850224)

طبعا لازم تقولي بفرض ويا ريت كنتي قولتي باحتمال 10 % لاني بجد بختارها بصعوبة قوي عشان كدة مش سهل انها تطلع كدة

عموما مفيش حد مش بيغلط ..... لو طلعت بتتسلي بيا ...... استني صحيح
( انا اعرف ولد يستلي ببنت البنت الي بتخصر ... انما لو بنت اتسلت بولد اكيد عمرة ما هيكون خصران ..... شوية مشاعر ياةة ما اسهلها )

عموما البنت الي زي دي متلزمنيش خالص .. ولا حتي هزعل ولا اي حاجة خالص

و بفرض برضه ان في بنت انت مش بتحبها بس هي بتحبك و انت قلت و ماله اعيشلي يومين عليها و خلاص. بعد كده هيكون شعورك ايه؟

ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 848623

لا لو سمحتي متتصرفيش من دماغك

هوة يا مريم انتي بتساليني ولا بتجاوبي مكاني ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 771205

.... انا معنديش حاجة اسمها اعيش يومين دي .... هيا بنات الناس لعبة ولا اية لالالالالالالا
انا واضح وصريح من الاول .. يا احب يا محبش ... مش اتسلي
لا متلقي ش اتسلي دي عندي خالص ..... الحمد لله يغني

5- تفتكر في حد احرجك قبل كده بطريقة اللي هو انت سكتت و اندهشت و رديت بعد كده رد بسيط عليه او عليها و سبته و مشيت بعد كده؟

والله مش فاكر بس هقولك

لو حد احرجني وانا علي حق يبقي يا ويلة ويا سواد ليلة انا اصلي مسبش حقي ابدا بس يكون حد محترم يجوز النقاش معاة

انما لو حد تافة .. مهما اتعب قلبي هوة تافة مش هيفهمني اساسا

لكن لو انا غلطان ...... اكيد غصب عني لازم اتقبل الاحراج بنية طيبة
ويمكن اعتزر كمان .. عشان ارفع الاحراج تماما

كفاية عليك دول كده
و البقية تأتي

يا افندم والله انتي منوراني باسئلتك ..... فاصل ونواصل

سلام
dr_3la2oxford
الإدارة

الإدارة
dr_3la2oxford

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/15/2008, 21:36

mayoosh said

اقتباس :
انا برده بقول الكرسى منور ليه

انت عارف كان نفسى من زمان اشوفك ع الكرسى

مع انى عارفه الموضوع ده متاخر بس شوفت الاسئله وتبعتها كلها

فيها حاجات كنت عارفاها عن علاء وطبعا حاجات لاء بمااننا اصحاب

بس علاء ده ياجماعه كله ع بعضه زى العسل

من اصحابى القريبين اللى لما بفضفض معاها بس بستريح

وبجد بيفدنى برائيه كتير وبيرخم عليا اكتر مش مشكله يلا بقى

اسيبك بقى للاسئله وربنا معاك انت قدها ههههههههههه

والله بجد يا مي دنا الي سعيد جدا وفخور بصداقتنا

انتي صحيح متقلبة وغريبة بس طيبة قوي وحد قريب مني

بس والله انا سالت عليكي

طبعا يا افندم قد الاسئلة وادود احنا بيهمنا ولا اية يا مي

متقوليلهم حاجة

ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 484296

فاصل من الاغاني ونعود مع استازة المنتدي

يعني السلطة القضائية ..... وحقوق عين شمس ..... ( حورية )
حورية
.....
.....
حورية

انثى
نشاط العضو :

الأوسمة : ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 111

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/17/2008, 13:02

انت بتعملي دعاية في مجلس الشعب ولا ايه يا علاء

وبعدين تعالي هنا كل دة فاصل اغاني ؟؟؟

- ايه هو الحكمه او المقولة اللي انت مقتنع بيها وتعتبر شعار ليك

- اتكلم عن كليلتك ايه اللي بتحبه فيها وايه اللي لا اثرت فيك ازاي

- ايه هو لونك المفضل

يلا فاصل اغاني وارجع باسئله تاني
mariam
مشرفة التعارف والإهداءات

مشرفة التعارف والإهداءات
mariam

انثى
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/17/2008, 19:01

مساء الفل و الياسمين و النرجس و البنفسج ع الجميع
و عدنا بمجموعة بسيطة من الاسئلة

1- هل ياترى خطر على بالك قبل كده فكرة مجنونة و حبيت تنفذها؟ و كانت ايه ياترى؟
2- امتى تحب تقعد لوحدك متكلمش حد؟ و قد ايه الفترة دي اللي تحب تقعدها لوحدك؟
3- امتى متسيبش حد من اخواتك يقعد لوحده و ميتكلمش مع حد؟
4- حبيبتك بتخونك بس انت مكنتش تعرف . و عرفت بمحض الصدفة. اولا ايه شعورك؟ و ثانيا ايه التصرف اللي تتخذه؟ و ثالثا ياترى ممكن ساعتها تتصرف بطريقة جنونية و لا لا؟
كفاية عليك كده
فاصل و نواصل
prince samir
.....
.....

ذكر
الاقامة : الجنة ان شاء الله
المهنة : راغب في شفاعة رسول الله
علم بلدك : ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Magree10
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/18/2008, 21:55

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
الظاهر اني ابن حلال و حظي لا مثيل له
والبرهان اني ساشارك في هذا الموضوع بالصدفة
طيب اخي علاء اولا اشتقت اليك، كيف حالك؟؟
سؤالي هو طلب اطلب منك ان تحدثني عن طفولتك ـ كي اتاكد انك مررت بالمرحة ـ احكي لنا عن طفولتك بكل معانيها من البراءة الى الشقاوة،، حدثنا عن مواقف لن تنساها سعيداة كانت ان حزينة
و طلبي الثاني ، قريبا تحل الذكرى الاولى على افتتاح المنتدى
ماذا تقول لنا في هذه المناسبة؟ نحن الاعضاء
ثم كلمة للمشرفين
و اريدك ان توجه كلمة للأخ الذي جمعا في هذا المنتدى
بارك الله فيك ووفق في جوابك
dr_3la2oxford
الإدارة

الإدارة
dr_3la2oxford

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/19/2008, 03:37

عدنا ومع حورية

منووووووووووور الكرسي يا اكسفورد

لله يكرمك دة نورك

دول كام سؤال ترحيب كدة علي ما افكر في غيرهم

يلا بينا

1
1
V

- اكتر حاجه مجنونه عملتها ؟

حجات كتيير يا حورية انا اصلي عايش بدماغي ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 771205

هقولك من الحجات المجنونة الي عملتها

مرة شوفت نفسي ونزلت بطولة السباحة بتاعت الجامعة
عينك ما تشوف الا النور ...... لقيت معايا بطل افريقيا وبطل العرب
وبطل مصر ومش عارف القاب كدة من الي بتيجي في التليفزيون

العبد لله الحمد لله ابلا بلاء حسن معاهم صحيح محققتش مدليات لكن نافست بشرف الحمد لله ...... بس انا استعديت السنة دي بقي وهنزلهم بقلب جامد :nn:

- اكتر حاجه بتبسطك /واكتر حاجه بتعصبك ؟

انا بتبسط طول ما بعمل حاجة علي مزاجي .... يعني خارج مكان بحبة .. مسافر حتة بعشقها .. قعدت اصحاب لذيذة .. رياضة بحبها كدة يعني والتمثيل طبعا hehe

اكتر حاجة بتعصبي ان حد يكدب عليا بغرد تافة .... حد منافق ..بنت قليلة الزق ... او بنت مش محترمة بردة .... حجات كتير انتي سيبتي السوال مفتوح قوي

- ايه الحاجه اللي لما تكون مضايق تعملها عشان تغير مود الضيق ؟

اول ما اتضايق بدور علي اصحابي القريبين مني ....
وعلي النقيض بردة سعات ادور علي مكان هادي واعد لوحدي تمام

- ايه اكتر مكان بتحب تروحه؟

شروق وغروب الشمس علي اي شط واي بحر
منظر بستناة ولو شوفتيني في الوقت دة متعرفينيش

- ومين اكتر شخصيه عامه انت معجب بتفكيرها ؟

بنت زميلتي في الكلية
بحب تفكيرها لانها مصل في الاحترام وبجد علي قدر عالي من الادب والخلق
وفي نفس الوقت ناجحة في اغلب مجالات الحياة الي بتشتغل فيها
والي مبتشتغللش فيها بردة بتحاول فيها .... يعني انا شخصيتي من النوع دة تقريبا عشان كدة بحب فيها فكرها .

_ كتاب قريته وعجبك ؟

والله يا حورية انا مش من هوار القراءة للاسف
انا من هواة الافلام :nn:

- وهل انت بتعتبر نفسك انسان عملي واقعي ولا عاطفي ؟

انا عملي وواقعي ورومانسي بدرجات متفاوتة
لكن التلاتة موجودين طبعا

عملي جدا : لان حياتي كلها عملية بالفعل
واقعي : مبحبش اجامل نفسي خالص .. وشايف الدناي بجوانبها الحلوة والاوحشة بصراحة محبش اكدب علي نفسي .
عاطفي : اة طبعا ودايما احط نفسي مكان الي قدامي وانا بحكم علية عشان مظلمهوش ..... اما عاطفي حب وكدة اكيد عندي قلب زي البشر يعني ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 771205

تحياتي لكي يا حورية ونورتي كرسي الاعتراف بتاعي
ومردودالك في الاعياد ان شاء الله :nn:
D@da
ADMiN

ADMiN
D@da

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford   ومع    ال Boss   الثاني  ل حدوتة  dr_3la2oxford - صفحة 2 Empty8/19/2008, 13:56

باااااااااااااااك

بما انى انا اللى طلبت اسبوعين لعلاء

يبقى لازم ليا رجعة تانية وتالتة ان شاء الله

وانا شايف الاقبال شديد اووى علية بصراحة

حاجة زى الفل

ونقول بسم الله

1/ بما انك ماشى ورا دماغك طول الوقت شايف دماغك فية صحة بنسبة كام فى المية ؟؟

2 \ كيف تقضي يومك عادة ؟

3 \ ماهى الشروط التى تتمنى أن يتمتع بها عرستك ؟

4 \ ماهى الموضوعات التى تفضلها فى المنتدى ؟

5 \ متى أحسست باحساس الظلم ؟

6/ اية رايك فى جميع جميع اقسام المنتدى من القسم الاسلامى حتى القسم الرياضى شايف فى قسم عايز يتضاف يتشال كدا يعنى ؟؟

7 \ لو كنت محامي !! ماهى القضيه التى تريد الدفاع عنها ؟

8 \ ما هو العيب الذى ما زلت تحاول التخلص منه

9 \ ما هو احسن رئيس حكم مصر على مر العصور .. ولماذا

10 \ من هو الممثل الكوميدى اللى بيفطسك من الضحك ؟؟

11 \ ماهى النصيحه المخلصه الامينه التى تريد توجيهها للشباب ؟؟

12 \ احكيلنا حلم بيجيلك فى المنام ولسه فاكراه..

13 \ امتى بتحس انك نفسك تصرخى وتقولى مقولة سعد الشهيره ((مافيش فاااااايده))

14 \ عرف نفسك فى كلمه واحده بس

15 \ رشح لنا بعض من اعضاء المنتدى من هو يصلح ان يكون ::

كوميديان مصر الاول

سياسى

موظف حكومى

مدرس

صحفى

عضو مجلس شعب

ممثل او ممثله

قائد طائره

محامى

دكتور نفسى

ضابط

فاضل ونواصل

ومع ال Boss الثاني ل حدوتة dr_3la2oxford
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» قصة حب أبكت العالم كله(الجزء الثاني)
» توفيت وهي بالصف الثاني ثانوي
» تشيلسي يفوز وينفرد بالمركز الثاني............
» غانا vs المغرب من سيمر الى الدور الثاني
» الزمالك يفوز علي انبي ويقفز للمركز الثاني