حــــد و تــــــة
منتدى حدوتة
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
حــــد و تــــــة
منتدى حدوتة
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
حــــد و تــــــة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

لو حد لسه هنا يراسلنى https://www.facebook.com/M0hamd.samir?mibextid=ZbWKwL

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلالتسجيلدخول

شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Sound Of Silence
....
....
Sound Of Silence

ذكر
الاقامة : Hooooooooooooooooome
المهنة : اداب المنصوره
نشاط العضو :
شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ Left_bar_bleue50 / 10050 / 100شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ Right_bar_bleue

شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ Empty
مُساهمةموضوع: شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟   شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ Empty3/8/2008, 14:09

شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ 720566999

كلنا مرينا بمواقف بحايتنا ..... مواقف حلوه....مواقف وحشه مواقف مضحكه.... مواقف غيرت حياتنا
تعال هنا وقلنا حصل معاك ايه ضحكنا معاك او بكينا معاك او خلينا نفكر معاك
كل واحد عنده حاجه يقولها يدخل واحنا اكيد هنشاركه تعليقات عليها...

يعنى مثلا انا هحكيلكوا عن موقف حصلى فى الميكروباص عمرى منسيتة بس انا رايح مشوار وراجع عشان بس اتاخرت !

Whi$per
.
.
Whi$per

ذكر
الاقامة : الاقامه فى بتنا على ايدك اليمين و انتا داخل من باب الشقه جمب المطبخ على طول
المهنة : عاطل
نشاط العضو :
شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ Left_bar_bleue50 / 10050 / 100شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ Right_bar_bleue

شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟   شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ Empty3/8/2008, 21:38

موضوعك جميل اوى ياعمور و يشرفنى اكون اول واحد رديت عليك
بجد هيا فكره حلوة
احكى على موقف حصلك
مش عارف تنساه
تحياتى يا جميل
samora
....
....

انثى
نشاط العضو :

ولد / بنت : شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ Female10

مُساهمةموضوع: رد: شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟   شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ Empty3/9/2008, 15:59

ابتدى انا واحكيلكوا عن موقف مضحك اوى حصلى فى المينيباص,انا مسمياه يوم التهزيئ العالمى
كنت مع صحابى وكنا كلنا بنات,وواحد كبير هو وصاحبه عاكسونا ورخموا علينا اوى,
وانا صحباتى هبل اوى وواحده فيهم عملت فيها فلوطه وزعقت له وبعدين الراجل اتجنن علينا راحت مكموشه فى نفسها ,طبعا الراجل لقاها كششششت راح طخ طخ يا شتايم وطاح فينا,
صاحبتكوا طبعا مسكتتش,الى هيا انا قمت اتعاركت معاه,مانتوا عارفين الاسكندرانيه دمهم حامى,
وربنا مايوريكوا ,بجد متهزاتش فى حياتى قد اليوم ده.بس فى الاخر بردو انا الى كسبت وقلت للسواق يوقفنا عند القسم عشان اوريله مقامه راح الراجل خاف ونزل.
بس اتقلنا كلام بعمرنا كله.ههههههههههههههههههههههه.لايمكن انسى ابدا اليوم ده.
مستنيه اسمع مواقفكوا بئى.
Dr.mo7amed
الإدارة

الإدارة
Dr.mo7amed

ذكر
الاقامة : ف بلاد الله الواسعه
المهنة : صيدلي
علم بلدك : شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ Egypt10
مزاجى النهاردة : شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ Mostmt10
نشاط العضو :

ولد / بنت : شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ Male10
الأوسمة : شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ 112

مُساهمةموضوع: رد: شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟   شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ Empty3/9/2008, 16:01

فكره يا باشا

برده اهو نتعلم من تجارب بعض ونفضفض مع بعض

مشكور يا برنس

وتحياتي

http://www.7dota.net
D@da
ADMiN

ADMiN
D@da

ذكر
الاقامة : جمهورية حدوتة
المهنة : رئيس جمهورية حدوتة
علم بلدك : شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ Egypt10
مزاجى النهاردة : شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ Smt10
نشاط العضو :
شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ Left_bar_bleue100 / 100100 / 100شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ Right_bar_bleue

ولد / بنت : شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ Male10
الأوسمة : شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ Ist2_210

مُساهمةموضوع: رد: شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟   شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ Empty3/10/2008, 10:38

هههههههههههههههههههه

التوبيك دا جامد كيك هههههههههه

مر عليا موقف وانا كنت بتمتحن امتحانات الترم بتاعت سنة اولى

المهم انا بمتحن كانت رياضة الامتحان كان صعب

المهم الدكتورة بتمر على اللجان وانا ولا اعرفها ولا شوفتها قبل كدا

المهم جتلى بتقولى اية اية رايك فى الامتحان قولتلة يعنى صعب

قالتى طيب حل وانا مش عارف المهم راحت للواد اللى ورايا

اية رايك فى الامتحان المهم الواد شتم الامتحان والدكتورة وهوة ميعرفشى

المهم الدكتورة قالتلة طيب فى الكرنية بتاعتك قالها مع المراقبة راحت اخدت الكرنية بتاعة

وشاااااااااااااااااااااااااااال السنة هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انا كنت هموت بس الحمدلله عدت

ثانكس يا مان على التوبيك الجامد دا

تحيتى لك وفى مزيد ان شاء الله
https://www.facebook.com/profile.php?id=100094523735867&mibe
Sound Of Silence
....
....
Sound Of Silence

ذكر
الاقامة : Hooooooooooooooooome
المهنة : اداب المنصوره
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟   شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟ Empty3/11/2008, 15:37

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
اية ياجماعة الردود العسل دى

مستنى الباااااااااقى وشكرا على مرورك (دادا ) انت وي(ويسبر) ياحبيب قلبى وكمااااااان الاسكندرانية ام دم حاااااامى (سمورة ) واكيد كماااااان( دكتور محمد)

كلكوا نورتوا التوبيك والله ياجماااعة

تحياتى

شاركنا بمواقف مرت بحياتك اليومية محرجه مضحكة او حتى حزينة مواقف لن تنساها .؟
صفحة 1 من اصل 1