حــــد و تــــــة
منتدى حدوتة
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
حــــد و تــــــة
منتدى حدوتة
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
حــــد و تــــــة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

لو حد لسه هنا يراسلنى https://www.facebook.com/M0hamd.samir?mibextid=ZbWKwL

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلالتسجيلدخول

ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط )

dr_3la2oxford
little whisper
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
little whisper
.....
.....
little whisper

ذكر
نشاط العضو :
ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) Left_bar_bleue50 / 10050 / 100ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) Right_bar_bleue

ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) Empty
مُساهمةموضوع: ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط )   ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) Empty9/24/2007, 23:35

[size=16]العملية فى منتهى السهولة و سيتم عرضها من خلال من خلال عدة مواقف متتالية و الله المستعان و ربنا يقدرنا على بنت حواء......
1- اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسالك انت عامل ايه ازى احوالك ؟
ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟
2- ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة
ترد و تقول شىء طبيعى
3- لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه!!
4- لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصيصلها و متنح و لما تسالك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها.......
5- لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت حسنى بالظبط.
6- لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسالك عن رايك فى شكلها قولها
هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى!!!!!!
7- لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30
بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة!!!!!
8- لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك.....
9- لو نفسك تمشى مع بنت فى كليتك و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة مجربة و جابت مفعول) .....
هتنادى عليك........
- احمد .... ممكن لو سمحت......
- بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دير وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده......
طبعا و شها هيبقى شبق الطمطماية لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لوميلاتها و تقول عليك انك و لد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق....
و فاجاة روح كلمها عادى و لا كان حاجة حصلت......
هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....
10- لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........
و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين بتمشى الانسة ليه انا جى قبلها
(طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده)

11- لو انت مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية
طبعا اتصرف على الفور و قعدها جنبه و اقعد انت ورا!!!!!!

12- لو انت مصاحب بنت جادعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضرت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى ....
امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما رسبت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ......
مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس!!!!!!!!

13- لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟
قولها: هو انتى مين فيهم!!!!!!!!
14- لو كنت ماشى مع بنت سامرة (على فكرة انا بموت فى السمر ماتفهمونيش غلط انا حتى اللى بمشى معاها شبه سامية جمال!!) وكانت لابسة فستان احمر و قاليتلك دلعنى....
قولها : يا فحم مولع..!!!

15- لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه
رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها!!!!!!

16- لو بتسالك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء و شاقرة) رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها سارة!!!!!!!
17- لو قالتلك اى بنت مش بزمتك انا مالية عليك حياتك
قولها: ايوة بس لو ماكنتش عرفتك كانت محفظتى هتفضل مليانة

ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) Fcef6868d9
dr_3la2oxford
الإدارة

الإدارة
dr_3la2oxford

ذكر
الاقامة : alone. in so kind heart
المهنة : نائب المدير
علم بلدك : ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) Egypt10
مزاجى النهاردة : ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) Rayg10
نشاط العضو :
ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) Left_bar_bleue90 / 10090 / 100ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) Right_bar_bleue

ولد / بنت : ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) Male10
الأوسمة : ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) 1187177599

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط )   ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) Empty9/24/2007, 23:54

ياة يا عم الحج دة كدة يتحرق دمهم بجد .... طب وان كنت بتحبها بجد بقي ؟؟؟
عموما الجملة دي ---->

اقتباس :
لو نفسك تمشى مع بنت فى كليتك و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة مجربة و جابت مفعول) .....
هتنادى عليك........
- احمد .... ممكن لو سمحت......
- بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دير وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده......
طبعا و شها هيبقى شبق الطمطماية لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لوميلاتها و تقول عليك انك و لد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق....
و فاجاة روح كلمها عادى و لا كان حاجة حصلت......
هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك

لا مظنش دي كويسة ؟؟؟؟ انت ممكن تعمل مسمعتش احسن ههههههه
http://www.3la2oxford.piczo.com
little whisper
.....
.....
little whisper

ذكر
نشاط العضو :
ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) Left_bar_bleue50 / 10050 / 100ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط )   ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) Empty9/25/2007, 00:33

أسأل مجرب و لا تسأل طيب يا علاء
bosy
.
.
bosy

انثى
الاقامة : egypt
المهنة : طالبه بكلية العلوم
نشاط العضو :

ولد / بنت : ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) Female10
الأوسمة : ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) 711

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط )   ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) Empty9/26/2007, 12:47

أنت يابنى عدوانى ولا ايه
والله لو حد عمل معايا حاجه زى دى عمرى ما أعبره
little whisper
.....
.....
little whisper

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط )   ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) Empty9/27/2007, 21:03

والله انا مش عدواني ولا حاجه
بس البنات دول ليهم حاجات هبله اوي بيعملو حاجات كتير ملهاش لازمه
بس انا ضد البنات في كل حاجه والحاجات اللي بيعملوها دي بالذات في الصبيان مش بأديهم دا سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم قال انهم ناقصات عقل ودين
هما كدا زي ما سيدنا محمد قال
ويا سلام بقى لو واحده فيهم اتبلت عليك في قسم بوليس ولا حاجه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
على الشلاليت اللي هتاخدها
دنتا مش بعيد تاخد فيها اٍعدام
LiTTle WhiSpER
Whi$per
.
.
Whi$per

ذكر
الاقامة : الاقامه فى بتنا على ايدك اليمين و انتا داخل من باب الشقه جمب المطبخ على طول
المهنة : عاطل
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط )   ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) Empty9/28/2007, 01:28

ياد يابن الحلال انا هقولك الجمله دى معناها ايه
ناقصا عقل يعنى لما بتتعصب ممكن تعمل حاجه مجنونه
و دى يعنى مش عيب
دى فينا كلنا
يعنى مش عيب
ثانيا
ناقصات دين
يعنى هما مش بيقدرو يعبدو ربنا فى الشهر كله
اظن انتا فاهم يا بو مخ طخين
كسفتنى الله يحرقك
WhiSpeR
ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) 951db9409f
little whisper
.....
.....
little whisper

ذكر
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط )   ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) Empty9/28/2007, 11:13

يا عم انا مقصدتش معنى الجمله دي
انا بس بقول اللي فيها
عمرك سمعت عن واحد راجل ناقصات عقل ودين
...........
وانتا قاصد تحرجني
اوكي اوكي
شوف بقى الردود بتاعت المواضيع بتاعتك هتبقى عامله ازاي
اٍما خليتهم يطردوك ويطرودوني
LiTTlE WhiSpER
bosy
.
.
bosy

انثى
الاقامة : egypt
المهنة : طالبه بكلية العلوم
نشاط العضو :

الأوسمة : ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) 711

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط )   ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) Empty9/28/2007, 18:05

ههههههههههههه
هتكلوا بعض ولا ايه
صلوا على النبى يا جماعه
ده أنتم زى الأخوات يعنى
kenzy_bob
..
..
kenzy_bob

انثى
الاقامة : مصر
المهنة : طالبه
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط )   ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) Empty10/8/2007, 23:34

ايه ياميدو انت جامد اوووووووووووي علي البنات كده ليه و مع الشباب حلو اوووووووووووي والله مش كل البنات هبل اوي كده بس والله انا لو في ولد عمل معايا كده انا معرفهوش تاني
http://www.7dota.net
Whi$per
.
.
Whi$per

ذكر
الاقامة : الاقامه فى بتنا على ايدك اليمين و انتا داخل من باب الشقه جمب المطبخ على طول
المهنة : عاطل
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط )   ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) Empty10/10/2007, 04:18

hehehehehehhehe
Yad Ya Bro
Enta Tool 3omrak Gamed
Nice Topic Lelmara El Tania
Ya Sa7eb El 7eTa el Shemal F 2lby
WhiSpeR
ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) 951db9409f
I always needed time on my own
I never thought I'd need you there when I cry
And the days feel like years when I'm alone
And the bed where you lie is made up on your side
G!rly4000
...
...

انثى
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط )   ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط ) Empty10/10/2007, 22:48

على فكرة انا عايزة اقول حاجة انا عرفت ان الحديث ده طلع ضعيف و لو حته طلع صح ويسبر قالك و رد عليك و بعدين ايه انا مبحبش اي حاجة البنات بتعملها ؟؟؟ ايه ده انتة بتعاند نفسك ولا اييه اصله عند وخلااص انتم عرفين اصلا انا البنات حاجة اساسية في حياتكم و مينفعش البنات تنقرض و بعجين مش عشات قابلت 1 ولا 2 كدة يبقى كله كدة صوابعك مش زي بعضها و زي مالبنات بتعمل حاجات ملهاش لزمة الولاد برضه بيعملوا حاجات اكتر بكتيير ابل متقول حاجة او تحكم على حد اتاكد

ازاى تخنق بنت ( للشباب فقط )
صفحة 1 من اصل 1