حــــد و تــــــة
منتدى حدوتة
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
حــــد و تــــــة
منتدى حدوتة
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
حــــد و تــــــة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

لو حد لسه هنا يراسلنى https://www.facebook.com/M0hamd.samir?mibextid=ZbWKwL

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلالتسجيلدخول

قصيدة (( سارة )) شعر ياسين محمد عبده

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
EFRODIT
مشرفة الخواطر

مشرفة الخواطر
EFRODIT

انثى
الاقامة : new world
المهنة : student
نشاط العضو :
قصيدة (( سارة )) شعر ياسين محمد عبده - صفحة 1 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100قصيدة (( سارة )) شعر ياسين محمد عبده - صفحة 1 Right_bar_bleue

ولد / بنت : قصيدة (( سارة )) شعر ياسين محمد عبده - صفحة 1 Female10
الأوسمة : قصيدة (( سارة )) شعر ياسين محمد عبده - صفحة 1 511

قصيدة (( سارة )) شعر ياسين محمد عبده - صفحة 1 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصيدة (( سارة )) شعر ياسين محمد عبده   قصيدة (( سارة )) شعر ياسين محمد عبده - صفحة 1 Empty5/1/2010, 19:33

محدش شال التعطيل ولا الحذف
هو بيتشال لوحده

وبعدين محدش بردو بيزعل من الصراحه
ولا حد بيزعل من المدح فى مخلوق لو كان يستاهل
ساره عادل تستاهل اكتر من كده بكتير
مش دى القصيده اللى تمدحها
EFRODIT
مشرفة الخواطر

مشرفة الخواطر
EFRODIT

انثى
الاقامة : new world
المهنة : student
نشاط العضو :
قصيدة (( سارة )) شعر ياسين محمد عبده - صفحة 1 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100قصيدة (( سارة )) شعر ياسين محمد عبده - صفحة 1 Right_bar_bleue

ولد / بنت : قصيدة (( سارة )) شعر ياسين محمد عبده - صفحة 1 Female10
الأوسمة : قصيدة (( سارة )) شعر ياسين محمد عبده - صفحة 1 511

قصيدة (( سارة )) شعر ياسين محمد عبده - صفحة 1 Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصيدة (( سارة )) شعر ياسين محمد عبده   قصيدة (( سارة )) شعر ياسين محمد عبده - صفحة 1 Empty5/8/2010, 18:41

اختراق كتب:
علاء .. هقولك شيء إتسألته كتير أوي بسسب القصيده دي بالذات والقصيده دي بالذات سببت ليا حاجات كتير وأسئله كتيره (( هل القصيده لساره فعلا ولا لجان دارك )) وانا بقولها لأول مره عشان عارف إن (( حدوته )) بيقراه ناس كتير يعني هيوصل الكلام .. ( ( القصيده أصلا لساره )) وجان دارك قناع وانا بهديها لساره صحبتها الأصليه الآن ..

انت قولت كده.........وانت بردو قولت اللى جاى ده
05 يناير، الساعة 12:22 صباحاً‏ إبلاغ
جائني هذا الكلام ردا على قصيدة ( سارة ) في رسالة وجائتني رسائل اخرى وأردت أن عمل كوبي لهذه الرسالة كي يعرف من ليس له في الشعر ما هو الشعر ((Mohamed Sobhy 04 يناير، الساعة 10:34 مساءً إبلاغ
انت شكلك هيمان بيها قوى )) وقد ارسلت له ردي وهذا هو ردي كي من لا يعرف الشعر و اساليب الكتابة من أقنعة وتناصات وشبه هذه الأساليب الإبداعية يعرفها (((اولا انا هنشر القصيده على جروب أشاوس مسرح المحلة ولو عايز تقول رأيك أهلا بيك ثانيا انا وضحت في اخر القصيده ان ده عمل فني كنت أنوي عمله عن مسرحية جان دارك وسارة هي لا صدقتي ولا ليا كلام معاها اصلا وما اعتقدش اني هيكون ليها او ليا كلام مع بعض اساسا وأنا أفضل ده لكن هي كانت هتقوم بدور جان دارك وكان يجب اني أرى ساره هي جان دارك عشان أكتسب المصدقيه يعني القصيدة ليست لسارة ولكن سارة قناع لجان دراك يعني القصيدة لجان دارك مش لساره وانا استخدمت اسلوب المثيولوجيا في القصيدة لإعطاء جان دارك القيمة التي تستحقه والقصيدة بها تعدد أصوات وكان يجب أن تقرأ الكلام المكتوب في آخر القصيدة كي لا تقول هذا الكلام وشكرا لك

الراجل اهه مطلعش جاهل ولا طلع لا يعرف الشعر واساليب الكتابه والكلام اللى اتقال ده كله
ما طلع بيفهم اهه يا بتاع الميثولوجيا
بلا ميثولوجيا بلا بتاع بقى

ولما انت جرئ كده كان فين ده من الاول
ولما انت بتكدب
مش كان لازم تتشد اوى كده وتبعت الرساله لكل الناس اللى فى الجروب
ولا ايه؟؟؟
المرتين اهه ادامك
كله كلامك
مجيبناش حاجه من عندنا

قصيدة (( سارة )) شعر ياسين محمد عبده
صفحة 1 من اصل 1